معاون دادستان قم از کشف 700 هزار ماسک احتکار شده از سوی افراد سودجو خبر داد و گفت: بخشی از این ماسک ها به رایگان در بین افراد بی بضاعت توزیع می شود.
کد خبر: ۸۲۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 22 February 2020

به گزارش تابناک قم، علی اصغر سلطانی در این زمینه اظهار کرد: با دستور دادستان مرکز استان قم جلسه فوری با حضور معاون دادستان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت و معدن ، سازمان مدیریّت بحران، سازمان تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد.

وی بیان کرد: با توجه به کشف بیش از 700 هزار ماسک احتکار شده از افراد سودجو، مقرر شد تمام ماسک‌ها در 32 داروخانه سطح شهر با قیمت هر عدد 500 تومان در اختیار شهروندان قرار گیرد و تیم بازرسی با حضور نماینده دادستان، بصورت شبانه روزی نظارت لازم را بر توزیع ماسک‌ها به‌عمل آورند.

معاون دادستان قم یادآور شد: همچنین بر اساس دستور قضایی صادره از سوی دادستانی قم مقرر شد 22 هزار عدد ماسک احتکار شده در یکی از انبارها نیز به‌صورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار گیرد.

سلطانی گفت: دستور قضایی برای پلمب داروخانه‌های متخلف صادر شده و با فراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم کنند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار