تاکید مراجع تقلید بر حضور حماسی مردم
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم آغاز شد. تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات و پیشتازی مردم قم همچون سال‌های گذشته در این دوره اندیشیده شده است.‌
کد خبر: ۸۲۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 21 February 2020

به گزاش خبرگزاری تابناک قم، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از دقایقی پیش با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم آغاز شد.

آیت‌الله اعرافی رای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان هبری، رای خود را به صندوق سیار 563 انداخت.

آیت‌الله جوادی آملی: منتخبان ملت با عمل به خواسته‌های مردم دسیسه‌های دشمنان را به خودشان برگردانند

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، دقایقی پیش با حضور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق انداختند.

مرجع تقلید شیعیان در حاشیه حضور خود در انتخابات در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که ما را حق‌شناس قرآن و عترت از یک‌سو و خون‌های پاک شهدا و جانبازان عزیزمان به‌ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار داد.

وی ضمن قدردانی از ملت عزیز و بزرگ ایران اسلامی گفت: در همه موارد این ملت عزیز پای صندوق‌های رأی رفتند و در راهپیمایی‌ها و روز قدس شرکت کرده و پیام امام راحل و رهبری معظم انقلاب را گرامی داشتند.

آیت‌الله جوادی آملی تاکی کرد: ذات اقدس الهی به ما وعده داده اگر کسی در راهش یک‌قدم بردارد حداقل ده برابر جبران می‌کند، تأکید کرد: قرآن مرده‌ها را زنده کرده و به آن‌ها حق فکر، اندیشه و رأی داد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در انتخابات شرکت کرد‌

آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان لحظاتی پیش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و رأی خود را در صندوق سیار انداختند.

آیت‌الله یزدی رای خود را به صندوق انداخت‌

آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم لحظاتی پیش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و رأی خود را در صندوق سیار شماره 562 انداختند.

‌تمهیدات لازم برای مشارکت پرشور مردم قم در انتخابات فراهم شد‌

‌استاندار قم گفت: تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات و پیشتازی مردم قم همچون سال‌های گذشته در این دوره اندیشیده شده است.‌

بهرام سرمست ‌در سخنانی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات و پیشتازی مردم قم همچون سالهای گذشته در این دوره اندیشیده شده است.

‌سرمست بیان کرد: استفاده از تجهیزات شخصی برای استفاده از دستگاه های احراز هویت مقرر شده تا استفاده از استامپ الزامی نباشد و مردم با اطمینان از امنیت کامل در انتخابات شرکت کنند.‌

استاندار قم رای خود را به صندوق انداخت‌‌

بهرام سرمست استاندار قم در اولین ساعات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان در قم رأی خود را به صندوق شماره 435 انداخت.‌

‌آیت‌الله سبحانی: ‌مردم به افراد فاضل، عالم، کاردان و عاقل رأی دهند

‌مرجع تقلید شیعیان گفت: همشهریان و هموطنان به افراد فاضل، عالم، کاردان و عاقل رأی دهند تا ان‌شاالله مشکلات رفع شده و به کمال مطلوب برسیم.‌

آیت‌الله جعفر سبحانی پس از انداختن رأی خود به صندوق انتخابات اظهار داشت: مکرراً در درس‌ها تأکید بر این داشته‌ایم که نظام ما جمهوری اسلامی بوده و رأی مردم به جمهوریت نظام معتبر است.

مرجع تقلید شیعیان حضور در انتخابات را مورد توجه قرار داد و افزود: همشهریان و هموطنان به افراد فاضل، عالم، کاردان و عاقل رأی دهند تا ان‌شاالله مشکلات رفع شده و به کمال مطلوب برسیم.

‌آیت‌الله سعیدی: مردم با انتخاب خوبشان افرادی صالح را به مجلس بفرستند‌

‌تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) گفت: امیدواریم مردم با انتخاب خوبشان افرادی صالح را به مجلس بفرستند چراکه مجلس ریل‌گذار نظام اسلامی است.‌

آیت‌الله سید محمد سعیدی ‌در حاشیه شرکت در انتخابات در سخنانی، اظهار داشت: مردم در چهل‌ویک سال گذشته در مناسبت‌های مختلف عبادی سیاسی شرکت کرده و نقشه‌ها و دسیسه افکنیهای دشمنان در این حضورت تأثیری نداشته است.

وی با اشاره به تأکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به حضور مردم در سیاست‌گذاری و دخالت در سرنوشت خود تأکید کرد: مردم به‌خوبی می‌دانند که مجلس ریل‌گذار نظام است.

‌آیت‌الله مکارم‌شیرازی: مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مأیوس کنند‌

‌مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امروز روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است، گفت: آن شاء الله مردم برگ زرین دیگری بر برگ‌های زرین خود خواهد افزود و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.‌

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی ‌در حاشیه شرکت در انتخابات در سخنانی، از آحاد ملت خواست که در انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه امروز روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است، تأکید کرد: آن شاء الله مردم برگ زرین دیگری بر برگ‌های زرین خود خواهد افزود و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

آیت‌الله امینی: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است‌

‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرکت در انتخابات برهمه واجب و لازم است چون وظیفه ملی و شرعی است.‌

آیت‌الله امینی ‌‌در سخنانی اظهار داشت:‌ باید آحاد جامعه در انتخابات شرکت کنند و انشاالله همگی نیز شرکت خواهند کرد.

آیت‌الله امینی رای خود را به صندوق انداخت‌‌

آیت الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین ساعات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان در قم رأی خود را به صندوق سیار انداخت.

‌لاریجانی رأی خود را در قم به صندوق انداخت

رئیس مجلس شورای اسلامی با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق انداخت.‌

علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است در اولین ساعات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان در قم رأی خود را به صندوق شماره 435 انداخت.

آیت‌الله مکارم شیرازی رأی خود را به صندوق انداخت

‌ آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع عظام تقلید، در نخستین ساعت آغاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق سیار انداخت.

آیت‌الله نوری‌همدانی: حضور در انتخابات بر همه مردم واجب است‌

‌مرجع تقلید شیعیان حفظ و حراست از انقلاب را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: مردم ایران با حضور پای صندوق‌های رأی کشور را حراست و تقویت کنند.

‌وی ‌در سخنانی اظهار داشت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و این مملکت، مملکت امام زمان(عج) است و هر کس که به امام زمان(ع) علاقه و ایمان دارد باید در انتخابات شرکت کند.

آیت‌الله سبحانی در انتخابات شرکت کرد‌

آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید دقایقی پیش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.‌

آیت‌الله جعفر سبحانی لحظاتی پیش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را در صندوق سیار انداخت.

‌‌آیت‌الله نوری همدانی رأی خود را به صندوق انداخت

‌‌آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، در نخستین ساعت آغاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق سیار انداخت.

مردم قم، از همان دقایق اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و رأی خود را به صندوق می‌اندازند.

آیت‌الله علوی گرگانی در انتخابات شرکت کرد‌

آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان لحظاتی پیش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و رأی خود را در صندوق سیار شماره 563 انداختند.

گفتنی است پیش‌ از این نیز حضرات آیات مکارم شیرازی،نوری همدانی و سبحانی در انتخابات شرکت کرده بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار