کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بزرگترین شایعه را ساختند که امیرآبادی انصراف داده است ولی امیرآبادی تا زمانی که ریشه‌های فساد را نخشکاند کنار نمی‌کشد؛ مجلس یازدهم به یک ید واحده تبدیل خواهیم شد و در مقابل مفاسد با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۲۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۶ 20 February 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش انتخاباتی منطقه 2 قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد دو طفلان مسلم منطقه نیروگاه برگزار شد، اظهار کرد: هرشخصی که به مراکز قدرت و ثروت نزدیک است بنده، آقای زاکانی و حجت الاسلام ذوالنوری را تخریب می‌کند.

وی افرود: امروز بزرگترین شایعه را ساختند که امیرآبادی استعفا داده است ولی امیرآبادی تا زمانی که ریشه‌های فساد را نخشکاند کنار نمی‌کشد؛ از فردا و مجلس یازدهم به یک ید واحده تبدیل خواهیم شد و در مقابل مفاسد با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مراقب شایعات باشیم، عنوان کرد: دولت جمهوری اسلامی بدلیل عدم تدبیر معیشت مردم را گروگان گرفته است و ارزش پول کشور را شرطی کرده است.

وی مطرح کرد: وضعیت زندگی نمایندگان مجلس و دیگر مسؤولان کشور باید برای مردم شفاف سازی شود و تمام آن اموالی که از راه‌های غیرقانونی کسب شده است به بیت المال بازگردد.

امیرآبادی با بیان اینکه باید وضعیت حمل و نقل استان قم ساماندهی شود، خاطرنشان کرد: احیای بافت فرسوده در مناطق مختلف قم ازجمله نیروگاه، آذر، انقلاب و... از جمله برنامه‌هایی است که در دوره بعدی مجلس داریم، البته در بودجه امسال نیز بخشی را برای این منظور در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه معیشت مردم و وضعیت کارخانه‌های قم از برنامه‌های اولویت دار ما است، تصریح کرد: برای کل قم برنامه داریم و مناطق محروم جایگاه ویژه‌ای در این برنامه‌ها دارند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش‌های مختلف قم دفترخواهیم داشت تا روستائیان برای حل مشکلاتشان مجبور به سفر به قم نباشند؛ هیچ قشری و مخصوصا بانوان را فراموش نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مبارزه با اعتیاد، سرقت و مسائل امنیتی نیز در دستور کار است، یادآور شد: بدنبال اخذ 8 میلیارد تومان بودجه برای نیروی انتظامی و امنیت هستیم که البته هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

امیرآبادی تاکید کرد: در مبارزه با فساد و جرم زدایی و کاهش زندانیان تمام تلاش خود را خواهیم کرد که به قوه قضائیه کمک کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار