حضرات آیات مکارم‌شیرازی، نوری‌همدانی، سبحانی و علوی گرگانی آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت کردند.
کد خبر: ۸۲۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۲ 20 February 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم را در انتخابات سبب ناراحتی آمریکا دانست و اظهار داشت: آمریکا اگر حضور کمرنگ مردم را ببیند فشارش را بیشتر می‌کند چرا‌که به این نتیجه می‌رسد که فشار‌ها اثرگذار بوده، اما حضور پرشور در انتخابات باعث ناامیدی او خواهد شد. در چنین شرایطی عقل حکم می‌کند که در انتخابات شرکت و ثابت کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی نیز با تاکید بر این که سرنوشت نظام اسلامی در انتخابات مشخص می‌شود، افزود: انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده بسیاری دارد که در کمین نشسته و منتظرند از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به آن استفاده کنند.

مرجع تقلید شیعیان با دعوت مردم برای حضور باشکوه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم باید با در نظر گرفتن شاخص، نمایندگانی انقلابی، متدین، مخلص و خدمتگذار را روانه مجلس کنند.

آیت‌الله سبحانی نیز با اشاره به نقش و اهمیت مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت کشور در مسائل اقتصادی، سیاسی و اخلاقی افزود: جایی که سرنوشت ما به آن بستگی دارد باید در انتخابات آن حساس و مشارکت جدی داشته باشیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در سخنانی با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات، گفت: همه مردم باید خود را جزئی از نظام بدانند و در انتخابات شرکت کنند. مردم باید افراد ذیصلاح و صاحب کمالات را به مجلس بفرستند تا بتوانند به وظایف دینی و الهی خود عمل کنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار