کلید تغییر را اگر لاریجانی هم روشن کرده باشد عامل این تغییر مردم هستند که از سیاست های اشراف گرایانه جریان اعتدال گرا خسته شدند و با آرا نظرات و رویکردهای خود نشان دادند که لاریجانی بهتر است نیاید. قطعا لاریجانی با نیامدن خود هوای سیاسی قم را تازه کرد و فرصت بیش از پیش برای حضور چهره های انقلابی و دردآشنای مردم مهیا شده است.
کد خبر: ۸۲۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 19 February 2020

به گزارش تابناک قم، نشریه 19 دی اقدام به انتشار مطلبی با عنوان قم نیازمند هوای سیاسی تازه است تلویحا عنوان کرده است که در حال حاضر تنور انتخابات در بین مردم قم گرم نیست و فعالیت های انتخاباتی فقط در بین اطرافیان نامزدها در جریان است.

در ادامه این مطلب عنوان شده است « این دوره از انتخابات با دوره‌های قبل بسیار متفاوت است. کلید این تغییر را هم علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی روشن کرد. او در انتخابات یازدهمین دوره کاندیدا نشد تا راه را برای چهره‌های جدید و برنامه‌های نو باز کند.»

در اینجا چند سوال از مسؤلان نشریه که وابستگی کاملی به جبهه پیروان امام رهبری دارند می پرسیم؛

آیا اگر لاریجانی مطمئن بود رای می آورد در عرصه انتخابات از قم کاندیدا نمیشد؟
لاریجانی در دور قبل که تصور می کرد رای اول است پس از امیرآبادی در جایگاه دوم قرار گرفت؛ با عملکرد مجلس فعلی و رویکردهای حمایتی از دولت، آیا او می توانست همان رای دوره قبل را تکرار کند؟
آیا تیم های نظرسنجی قبل از انتخابات بررسی های لازم را نداشتند و به این نتیجه نرسیدند که لاریجانی اگر این بار بیاید امکان اینکه در بین سه کاندیدای منتخب باشد بسیار کم است؟

فرض بر اینکه لاریجانی کلید تغییر را روشن کرد، آیا نمی توانست با توجه به مقبولیتی که شما برای او متصور هستید از لیست یا کاندیدایی حمایت کند یا جبهه پیروان امام و رهبری را مورد حمایت قرار دهد.

کلید تغییر را اگر لاریجانی هم روشن کرده باشد عامل این تغییر مردم هستند که از سیاست های اشراف گرایانه جریان اعتدال گرا خسته شدند و با آرا نظرات و رویکردهای خود نشان دادند که لاریجانی بهتر است نیاید.
قطعا لاریجانی با نیامدن خود هوای سیاسی قم را تازه کرد و فرصت بیش از پیش برای حضور چهره های انقلابی و دردآشنای مردم مهیا شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار