کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در طول 8 سال گذشته هر هفته جمعه‌ها ملاقات مردمی داشته‌ایم که نیمی از مشکلات مطرح شده را توانسته‌ایم برطرف کنیم.
کد خبر: ۸۲۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲ 17 February 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش ستاد منطقه پنج استان قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد بقیه الله شهرقائم برگزار شد، با اشاره به اینکه شایعه قطع یارانه کمک معیشتی کذب بوده و برای تخریب بنده است، اظهار کرد: دولت هزینه کمک معیشتی بنزین را قانونی نمی‌داند و به دنبال قطع کردن آن است ولی ما بدنبال افزودن آن به یارانه و افزایش آن هستیم.

وی با بیان اینکه باید راه آهن از داخل شهر قم جمع شود، عنوان کرد: در بودجه 91 به 92 این موضوع را در مجلس به تصویب رساندیم و تا کنون در چندین مرحله این راه آهن را جمع کرده‌ایم؛ برای منطقه اسماعیل آباد نیز از یک راه دیگر ورود پیدا کرده‌ایم و آن هم پیگیری از دفتر مقام معظم رهبری است.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیته حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر تشکیل شده است، مطرح کرد: در طول 8 سال گذشته هر هفته جمعه‌ها ملاقات مردمی داشته‌ایم که تاکنون بیش از 50 درصد مشکلات مطرح شده را توانسته‌ایم برطرف کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
ایشون که ادعا داره شب و روز در خدمت مردم بوده و همش جلسه و جلسه بگه چجوری و از کدوم دانشگاه دکترا گرفته ؟ چقدر درس خودنده چقد تحقیق کرده چقد وقت گذاشته تا دکتراشو بگیره ؟؟؟؟؟؟ دکترا هم شده کیلویی ؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار