کاندیدای ائتلاف ‌‌اصولگرایان استان قم گفت: مسئولان کشور، تولید را تحریم کرده‌اند و امروزه به منشأ اصلی بسیاری از مشکلات تبدیل‌ شده‌اند.
کد خبر: ۸۲۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 16 February 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی در همایش ستاد منطقه پنج استان قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد بقیه‌الله شهر قائم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز بعد از 41 سال از انقلاب اسلامی همچنان دو نکته آزاردهنده وجود دارد، اظهار داشت: اگرچه در طول این سال‌ها دستاوردهای بسیاری داشته‌ایم ولی همچنان نقاط ضعف نیز وجود دارد.

وی افزود: امروز ضرورت تغییر بسیار مشهود است و ناکارآمدی تاکنون ضربه بسیاری به مردم زده است، ناکارآمدی که به ناامیدی انجامیده است.

کاندیدای ائتلاف ‌‌اصولگرایان استان قم با بیان اینکه در دوره بعدی مجلس چندین نکته باید به‌عنوان سرفصل قرار بگیرد، عنوان کرد: بخش فساد لایه‌های بسیاری دارد و یکی از این موضوعات مهمی است که باید موردتوجه جدی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث مبارزه با فساد هیچ فردی برای ما تفاوت ندارد و جناح‌های سیاسی اهمیتی ندارند، مطرح کرد: دومین موضوع مورد اهمیت مبارزه فراگیر با فقر و تبعیض است که به همراه آن توزیع عادلانه امکانات و رفاه در کشور انجام خواهد شد.

زاکانی با بیان اینکه اقدام قاطع در ریشه‌کنی فقر سومین اقدام مجلس آینده است، خاطرنشان کرد: صد درصد مشکلات فعلی مربوط به موضوع تحریم است ولی 80 درصد آن تحریم داخلی و 20 درصد آن تحریم آمریکاست؛ مسئولان کشور، تولید را تحریم کرده‌اند و امروزه به منشأ اصلی بسیاری از مشکلات تبدیل‌ شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با توسعه مناسب عدالت و ثروت در کشور باید مشکلات اساسی کنونی را رفع کنیم، تصریح کرد: کشور از نظر امکانات بسیار غنی است ولی افرادی مانند زالو به جان مردم افتادند و معیشت را به بزرگ‌ترین مشکل مردم تبدیل کرده‌اند.

کاندیدای ائتلاف ‌‌اصولگرایان استان قم با بیان اینکه قم نیازمند یک تغییر و پیشرفت اساسی است، یادآور شد: مسائلی ازجمله فرودگاه، مترو، منوریل، بافت فرسوده، بافت تاریخی و ... که در استان قم زمین‌مانده است باید پیگیری و رفع شود.

وی ادامه داد: به ثمر رساندن این تغییرات نیازمند یک اتحاد و همبستگی است و ما امروز با یکدیگر هم‌قسم شده‌ایم که در صورت وجود مجلس انقلابی این موارد را پیگیری کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار