معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم پیش بینی کرد آمار زائرین در استان در نوروز سال 1399 نسبت به نوروز سال 1398 افزایش یابد.
کد خبر: ۸۲۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 16 February 2020

به گزارش تابناک قم، یونس عالی پور با اشاره به حضور زائرین در قم در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در نوروز سال 1398 حدود 13 میلیون نفر زائر به شهر قم آمدند و امسال انتظار افزایش رقم زائرین در تعطیلات نوروزی را داریم.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی بارش باران و وزش باد شدید در استان قم باید تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع مشکلات در استان در ایام نوروز اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: حدود 50 مرکز دانشگاهی در استان داریم و امکان استفاده از فضای این مراکز برای اسکان زائرین در صورت لزوم در ایام نوروز وجود دارد.

عالی پور ایام نوروز را زمان مناسب برای انجام کارهای فرهنگی دانست و تصریح کرد: در ایام نوروز صدها هزار زائر به قم می‌آیند و امکان انجام کارهای فرهنگی برای زائرین در این ایام در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: فراهم آوردن رفاه برای زائرین در استان قم هدف مدیریت استان است و به دنبال رفع نیازهای زائرین در این شهر در تعطیلات نوروزی هستیم، جلسات ستاد تسهیلات زائرین مربوط به ایام نوروز از آبان ماه شروع شد و شاهد به ثمر نشستن برنامه ریزی کمیته‌های مختلف در تعطیلات نوروزی خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار