مرجع تقلید شیعیان با تکذیب‌نامه‌ای منتسب به ایشان در خصوص انتخابات که در فضای مجازی منتشر شده است،گفت: مردم با بصیرت خودشان و با تحقیق و شناخت خود یک نفر را به‌عنوان وکیل انتخاب می‌کنند که دارای تعهد و تدین انقلابی باشد.
کد خبر: ۸۲۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 16 February 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با تکذیب ‌نامه‌ای منتسب به ایشان در باره انتخابات که در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار داشت: همه باید در انتخابات شرکت داشته باشیم چرا که به سرنوشت ما مربوط بوده و یک وظیفه است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان شاخصه‌های انتخاب فرد اصلح در انتخابات گفت: مردم با بصیرت خودشان و با تحقیق و شناخت خود یک نفر را به‌عنوان وکیل انتخاب می‌کنند که دارای تعهد و تدین انقلابی باشد، انقلابی بوده و خدمت‌گزار مردم باشد. دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز بوده و دارای سوابق درخشانی باشد.

وی افزود: نکته دوم اینکه ما هیچ‌وقت در هیچ دوره‌ای از دوره‌ها شخصی را مشخص نکردیم، ما شاخصه‌ها و کلیات را گفتیم؛ اگر یک‌وقتی در نوشته‌ای از بنده منتشرشده که شخص را معین کرده باشم، من تکذیب می‌کنم .

آیت‌الله نوری همدانی در پایان خاطرنشان کرد: اخیراً بعضی از گروه‌ها در فضای مجازی نامه‌ای را در حمایت از افراد نسبت به بنده منتشر کرده‌اند که آن را تکذیب می‌کنم؛ بنده هیچ‌وقت شخصی را معین نکرده‌ام ولی شاخصه‌ها را به عرض رسانده‌ام که مردم مسلمان و انقلابی ایران بر اساس شاخصه‌هایی که گفته شد نماینده را انتخاب کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار