کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم گفت: کاندیداها نباید برای کسب رای سرمایه کشور را هدر دهند و درباره هزینه‌های خود نیز کاملاً شفاف عمل کرده و به مردم پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۲۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 16 February 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش جامعه پزشکی استان قم که در دانشگاه علوم پزشکی قم واحد پردیسان برگزار شد با اشاره به اهمیت همسویی نمایندگان مجلس باهم اظهار داشت: طرح‌هایی به علت عدم همسویی نمایندگان مجلس در اقلیت قرارگرفته و به تصویب نمی‌رسند.

وی مجلس شورای اسلامی را مخالف گرانی بنزین دانست و افزود: نماینده دولت قیمت‌های مختلفی در مجلس برای بنزین مطرح کرده بود اما نمایندگان با افزایش ناگهانی بنزین مخالف بوده و هیچ‌یک از طرح‌ها را تصویب نکرده بودند و تصمیم‌گیری درباره این موضوع به سران سه قوه واگذار شد.

کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم به بررسی تبعات خروج ترامپ از برجام پرداخت و تصریح کرد: با خروج امریکا از برجام، کشور با سه مسئله انرژی هسته‌ای، صنعت موشکی و تحریم‌ها روبه‌رو بود که مقام معظم رهبری برای بررسی هرکدام تیمی را مشخص کردند.

امیرآبادی مجلس را در مورد مسئله برجام فاقد قدرت قانونی خواند و بیان کرد: رسیدگی به مسئله برجام خارج از وظایف مجلس شورای اسلامی بوده و شورای برجام درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند و مجلس تنها درباره طرح NPT می‌توانست تصمیم‌گیری کند.

امیرآبادی در ادامه به پاسخگویی به مشکلات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم پرداخت و افزود: باید مشکلات از اساس موردبازنگری قرارگرفته و یکی از مسائلی که باید به‌صورت جدی به آن پرداخته شود مسئله درمان و مشکلات پرستاران است.

وی اجرای وعده‌های وزیر بهداشت را غیرممکن دانست و گفت: با توجه به بدهی کلان حوزه بهداشت و درمان نمی‌توانیم قول رفع مشکلات را به مردم داده و باید به‌صورت ریشه‌ای به حل این مشکل بپردازیم.

کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ادامه داد: حفظ منافع انقلاب و نظام و مردم درگرو حرکت به سمت عدالت و مبارزه با فساد بوده و باید مبنای تأیید صلاحیت مسئولان و نمایندگان قرار گیرد.

وی در پایان با تأکید بر جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های انتخاباتی گفت: کشور در شرایط اقتصادی خاص به سر برده و کاندیداها نباید برای کسب آراء سرمایه کشور را هدر دهند و درباره هزینه‌های خود نیز کاملاً شفاف عمل کرده و به مردم پاسخگو باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار