معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای اعتکاف در این مسجد شریف از 27 بهمن ماه در سایت مرکزی اعتکاف انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۲۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 16 February 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد مقدس جمکران طبق سنوات گذشته، اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در آیین اعتکاف در این مکان مقدس از ۲۷ بهمن لغایت ۱۰ اسفند ماه انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی اعتکاف به نشانی www.etekafqom.com مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مسجد مقدس جمکران برای آیین اعتکاف امسال دو هزار نفر از خواهران و برادران معتکف را پذیرش می‌کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برپایی محافل صحیفه خوانی، نهج البلاغه خوانی و محافل قرآنی، سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام در آیین اعتکاف در این مکان مقدس خبر داد و گفت: امیدواریم این مراسم روح‌بخش مانند سال‌های گذشته با شور و شعور معنوی و مهدوی برگزار شود.

حسین آبادی با بیان اینکه اعتکاف در مسجد مقدس جمکران هزینه ای ندارد و معتکفین میهمان سفره حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) هستند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل ثبت نام و انجام قرعه کشی، از طریق پیامک اطلاع رسانی در خصوص پذیرش و نحوه دریافت کارت صورت خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار