کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: استان قم ظرفیت ویژه و عظیمی دارد ولی متاسفانه عامدانه افرادی در مقابل استفاده از این ظرفیت ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۲۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰ 15 February 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی در مراسم پرسش و پاسخ از نامزدهای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که به همت مجمع یاوران انقلاب اسلامی استان قم در تکیه شاه خراسان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروزه کشور در آستانه یک تغییر بزرگ قرار گرفته است، اظهار کرد: این تغییر را هم انقلابیون و هم ضد انقلابیون درک کرده‌اند ولی هرکدام در این تغییر یک مقصد متفاوت را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلابیون به دنبال زنده نگهداشتن اصل اهداف انقلاب در این تغییر بزرگ هستند، عنوان کرد: از اوایل دهه 80 ضد انقلابیون به این نتیجه رسیدند که در صحنه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و به صندوق‌های رای نفوذ پیدا کردند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما 10 سال از پیوستگی‌های این افراد عقب هستیم و باید این تغییر را از درون صندوق‌های رای رقم بزنیم، مطرح کرد: تا زمانی که این تغییر شکل نگیرد نمی‌توانیم ادعای زنده نگه‌داشتن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان استان قم یک زیرساخت را برای برداشتن گام‌های بزرگ فراهم کرد، خاطرنشان کرد: نخستین تغییر باید از قم شکل بگیرد چراکه این استان به‌دلیل جایگاه بزرگ و ویژه‌ای که در کشور و جهان اسلام دارد باید این تغییر را مدیریت کند.

زاکانی با اشاره به اینکه قم تمام ظرفیت‌های رشد تکاملی را در خود دارد، تصریح کرد: بخش دوم تغییر، تغییر در اشکالاتی است که در مسؤولان وجود دارد؛ مجلس، دولت و قوه قضائیه باید در جایگاه خود باشند و در تحقق فرمایشات رهبری از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه این تغییر باید از مجلس شورای اسلامی آغاز شود، یادآور شد: مرحله بعدی تغییر، تغییر وضعیت معیشتی مردم است که در این مرحله نیز مجلس نقش ویژه و اساسی‌ دارد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: استان قم ظرفیت ویژه و عظیمی دارد ولی متاسفانه عامدانه افرادی در مقابل استفاده از این ظرفیت ایستاده‌اند.

وی افزود: ظرفیت‌های ویژه قم و لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها برای ایجاد تغییرات مذکور اصلی‌ترین دلیل بنده برای انتخاب قم به عنوان حوزه نمایندگی انتخابات است.

زاکانی با اشاره به برنامه‌های تنظیم شده برای مجلس یازدهم، گفت: یکی از برنامه‌ها در خصوص توزیع عدالت در جامعه و رفع مشکلات بانوان در جامعه است؛ متاسفانه آن گونه که باید در این حوزه فعالیت نداشته‌ایم و عده‌ای بدون هیچ اندیشه درستی از این بستر استفاده کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار