کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید ساده زیست باشد چراکه اگر ریگی در کفش داشته باشد نمی‌تواند با فساد مقابله کند، گفت: خوشبختانه ما سه نماینده اصولگرای استان ساده زیستی را در زندگی خود حفظ کرده‌ایم و بارها لیست اموال خود را برای مردم شفاف کردیم.
کد خبر: ۸۲۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۹ 15 February 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم پرسش و پاسخ از نامزدهای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که به همت مجمع یاوران انقلاب اسلامی استان قم در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مجلس وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن را برعهده دارد، اظهار کرد: یک نماینده مجلس باید زندگی و رفتارش مانند مردم عادی جامعه باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید در رفاه و آسایش باشند، عنوان کرد: نماینده باید حد وسط جامعه را برای زندگی انتخاب کند؛ اگر بتواند پایین‌تر از این سطح باشد که بسیار خوب است ولی به هیچ وجه نباید از حد وسط جامعه تجاوز پیدا کند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید ساده زیست باشد چراکه اگر ریگی در کفش داشته باشد نمی‌تواند با فساد مقابله کند، مطرح کرد: خوشبختانه ما سه نماینده اصولگرای استان ساده زیستی را در زندگی خود حفظ کرده‌ایم و بارها لیست اموال خود را برای مردم شفاف کردیم.

وی با اشاره به اینکه نماینده‌ای که نظم و انضباط نداشته باشد نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند، خاطرنشان کرد: بنده 13 برابر دیگر نمایندگان در مجلس طرح ارائه دادم و 35 برابر سایر نمایندگان طرح‌هایم به قانون تبدیل شده است و این موضوع نشان از حضور فعال در صحنه دارد.

امیرآبادی با بیان اینکه عده‌ای با عنوان اینکه امیرآبادی در مجلس ختم شرکت می‌کند قصد تخریب بنده را دارند، تصریح کرد: نماینده باید مردمی باشد و در طول این سال‌ها افتخار داشتیم که هر جمعه در دفتر میزبان اقشار مختلف مردم باشیم.

وی افزود: افرادی که بدنبال تخریب نمایندگان هستند و می‌گویند امیرآبادی و ذوالنور بدلیل زد و بند با لاریجانی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس انتخاب شدند هیچ شناختی از مجلس و فضای درون آن ندارند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: گروهی با هدف تخریب هرسال در ایام انتخابات موضوع زمین‌های خیابان جمهوری را مطرح می‌کنند درحالی که پس از مدتی کذب بودن آن اثبات می‌شود؛ تنها دارایی بنده یک منزل به متراژ 138 متر در منطقه نیروگاه قم است و هرکس چیزی بیش از این پیدا کرد متعلق به خودش.

امیرآبادی افزود: پروژه منوریل و فرودگاه قم را باید از آقای موسی پور بپرسید چراکه دو پروژه بی برنامه را در استان قم آغاز کردند و امروزه به آیینه دق تبدیل شده است؛ آقایانی که در آن ایام کلنگ زدند و عکس گرفتند امروز باید پاسخگو باشند، مردم سرمایه‌های خود را در این منطقه گذاشتند ولی هنوز هیچ سودی نکرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار