کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ فساد اقتصادی در کشور بدون حمایت مسئولین رخ نمی‌دهد، گفت: در چندین سال گذشته تلاش ما بر این بوده است مبارزه با مفاسد اقتصادی را از لایه‌های بزرگ‌تر آغاز کنیم و افراد اصلی را پیدا کنیم و این موضوع ریشه در اعتقادات ما دارد.
کد خبر: ۸۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۱ 15 February 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی در همایش انتخاباتی جامعه کارگری استان قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد رضائیه برگزار شد، با اشاره به اینکه ما به عنوان افراد ناظر به شرایط کشور باید تغییرات اساسی و جدی را دنبال کنیم، اظهار کرد: کارکرد نخست ما رفع مشکل فرهنگی کشور است.

وی افزود: فرهنگ اشرافی‌گری و عدم ترجیح مستضعفین بر کاخ‌نشینان که به یک مشکل بزرگ در کشور تبدیل شده است باید رفع شده و تغییر پیدا کند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما وظیفه داریم قانون را ملاک قرار دهیم، عنوان کرد: در قانون اساسی اصول بسیاری اعم از اینکه هر ایرانی یک شغل آبرومند داشته باشد تعریف شده است و تنها باید در راستای عملیاتی شدن آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل ما بی‌قانونی است، مطرح کرد: ما بدنبال احیای حق توسط اجرای قانون اساسی هستیم.

زاکانی با بیان اینکه امروزه توسعه عدالت در جامعه کافی نیست، خاطرنشان کرد: اگر ما نتوانیم با فقر و فساد در جامعه نجنگیم نمی‌توانیم عدالت را محقق کرده و حق کارگران را در جامعه بگیریم.

وی با اشاره به اینکه هیچ فساد اقتصادی در کشور بدون حمایت مسئولین رخ نمی‌دهد، تصریح کرد: در چندین سال گذشته تلاش ما بر این بوده است که مبارزه با مفاسد اقتصادی را از لایه‌های بزرگ‌تر آغاز کنیم و افراد اصلی را پیدا کنیم و این موضوع ریشه در اعتقادات ما دارد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قم هزار و ۷۷۰ هکتار بافت فرسوده دارد، ادامه داد: امروز 350 هکتار آن را بافت تاریخی معرفی کرده‌اند که این موضوع ظلم به مردم است؛ قم روی گسل زلزله بوده و این حجم از بافت فرسوده یک موضوع خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی میان شغل‌های سخت و زیان آور نیست، ابراز کرد: ما در پیگیری عدالت و مبارزه با فساد با یکدیگر متعهد می‌شویم و اعتقاد داریم حق دادنی نیست و باید با همکاری یکدیگر حق را بگیریم.

زاکانی با بیان اینکه گام‌های موثری را باید در راستای ثبات و امنیت شغلی کارگران برداریم، گفت: استقلال سیاسی کشور به استقلال اقتصادی بستگی دارد؛ تمام تلاش ما بر مبنی رفع دغدغه‌های کارگران است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار