تازه‌ترین شیوه ای که طی روزهای اخیر از سوی خط تخریب جریان اصولگرایی که همه درها را به روی خود بسته می‌بیند در دستور کار قرار گرفته نوعی خودزنی است. این جریان همه راه ها را به روی خود بسته دیده و کمابیش از نتایج نظرسنجی‌ها و اقبال عمومی نسبت به کاندیداهای اصولگرا مطلع شده است.
کد خبر: ۸۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵ 13 February 2020

به گزارش تابناک قم، در حالی که دستان جریان اصلاحات و اعتدالیون در این دوره از انتخابات به اذعان بسیاری از فعالان اصلاح طلب خالی تر از همیشه است، برخی با سوء استفاده از جوانان خام تشنه قدرت و شهرت فعال در عرصه رسانه، که کمترین میزان آشنایی با مناسبات پارلمان را دارند، چنگ اندازی و طرح شبهات بی پایه و اساس را در دستور کار خود قرار داده و با طرح مطالب واهی در تلاش هستند حتی اگر می توانند یک رای از کاندیداهای جریان اصولگرایی بکاهند.

تازه‌ترین شیوه ای که طی روزهای اخیر از سوی خط تخریب جریان اصولگرایی که همه درها را به روی خود بسته می‌بیند در دستور کار قرار گرفته نوعی خودزنی است.

این جریان که همه راه ها را به روی خود بسته دیده و کمابیش از نتایج نظرسنجی‌ها و اقبال عمومی نسبت به کاندیداهای اصولگرا مطلع شده است، با مطرح شدن مباحثی در خصوص عدم امکان انتقال حوزه انتخابیه حجت الاسلام موسی پور کاندیدای اصولگرای مورد حمایت جریان اعتدال گرا در قم باز هم غوغاسالاری رسانه ای را در دستور کار قرار داد و فریاد و اسفا و وامصیبتا سرداد.

هرچند این فریاد زدن ها چندان به طول نیانجامید و قطعی شدن کاندیداتوری موسی پور از حوزه انتخابیه قم عملا آنها را در پروژه ای واهی که خود آغاز کننده آن بودند با شکست روبه رو کرد.

در حالی عنوان می شود که نسبت به کاندیدای مورد حمایت جریان اعتدال گرا در قم اقبال بسیار بالایی وجود دارد که در آخرین نظرسنجی صورت گرفته از سوی یک مرکز معتبر هرچند که درصد اقبال نسبت به نظرسنجی قبلی دو برابر شده است، اما رسیدن رقم اقبال از نیم به یک درصد هنوز آنگونه قابل توجه نیست که در برخی کانال‌های منتسب به این جریان اعلام شد که کارشناسان پیش بینی رای بالایی برای ایشان دارند.

البته یادمان نرود که موسی پور قطعا کاندیدایی اصولگراست و با پرچم اصولگرایی وارد انتخابات شده است و تلاش بسیاری دارد که برچسب دیگر جریانات به او نچسبد هرچند پیروی های مخربانه اعتدال گرایان و عدم اعلام برائت او اگر به ضرر استاندار خوش سابقه قم نباشد، به نفعش نخواهد بود.

قطعا خود تخریبی و خودزنی پروژه ای است که به دیروز و امروز محدود نشده و حامیان این جریان تلاش دارند از این نمد برای خودکلاهی ببافند و طی روزهای آتی و با آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها شیوه های جدیدتری از این رویه را نظاره گر خواهیم بود هرچند نتیجه چیز دیگری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار