هنرمند قمی با فیلم کوتاه «دابُر» در بین کاندیداهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۴ 11 February 2020

به گزارش تابناک قم، نشست جمع‌ بندی داوری فیلم ‌های کوتاه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور داوران این بخش، مصطفی رزاق کریمی، هادی مقدم دوست، مهدی جعفری، روح الله حجازی و فرشته طائرپور به سرانجام رسید و سعید نجاتی در بین سه نامزد این بخش معرفی شد.

بر این اساس یکی از سه کاندیدای نهایی دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم «دابُر» به کارگردانی و تهیه کنندگی هنرمند قمی، سعید نجاتی است.

همچنین کاندیدای دیگر این بخش فیلم کوتاه «امتحان» به کارگردانی سونیا حداد است.

جالب این است که کاندیدای سوم این بخش یعنی فیلم کوتاه «کوچه» توسط محمدرضا مصباح، کارگردانی شده است که این هنرمند در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و هشتم فیلم فجر نیز با تهیه کنندگی فیلم «پوست» حاضر است.

اینچنین است که یکی از کاندیداهای بخش بهترین فیلم کوتاه جشنواره سی و هشتم فیلم فجر از قم و دو کاندیدای دیگر از تهران هستند.

برگزیده نهایی این بخش در مراسم اختتامیه این جشنواره که بیست و دوم بهمن ماه 1398 و از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن همایش های برج میلاد تهران آغاز می شود معرفی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار