معاون شهردار قم از اتمام طرح بازنگری آب‌گرفتگی در شهر قم خبر داد و گفت: طرح جامع آب‌گرفتگی با توجه به تغییرات اقلیمی که در شهر قم و کل کشور شاهد هستیم یکی از طرح‌هایی است که نیازمند بازنگری است.
کد خبر: ۸۲۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۲ 11 February 2020

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع، با اشاره به لزوم بازنگری طرح‌های جامع در دوره‌های مشخص اظهار داشت: برای اتخاذ تصمیم‌های درست در مدیریت شهری نیازمند بازنگری در طرح‌ها جامع بوده تا بتوانیم بر اساس نیاز و تغییرات ایجادشده در ساختار شهر خدمات‌رسانی به شهروندان داشته باشیم.

وی یکی از طرح‌ها نیازمند به بازنگری را طرح جامع آب‌گرفتگی شهر عنوان کرد و افزود: طرح جامع آب‌گرفتگی با توجه به تغییرات اقلیمی که در شهر قم و کل کشور شاهد هستیم یکی از طرح‌هایی است که نیازمند بازنگری مجدد بوده و باید بر اساس نیازهای شهر موردمطالعه مجدد قرار می‌گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با یادآوری بارش‌های ابتدای سال جاری تصریح کرد: بارش‌های ابتدای سال و مشکلات به وجود آمده باوجود مدیریت مناسب بحران در قم زنگ هشداری برای عدم تکرار مشکلات ایجادشده در شهر بوده و امسال شهرداری طرح‌های ویژه‌ای را نیز در مناطق هشتگانه اجرا کرده است.

وی از خرید هفت میلیارد تمان ماشین‌آلات خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اصلاح هندسی بخشی از مسیر رودخانه و طرح‌های اجراشده در مناطق امسال شهرداری قم با آمادگی خوبی به استقبال بارش‌های بهاری رفته و امیدواریم با کمترین مشکل در این حوزه مواجه باشیم.

سامع از تکمیل سوله ویژه شرایط بحرانی در منطقه هشت نیز خبر داد و گفت: 15 نقطه حادثه‌خیز در شهر قم شناسایی‌شده که در صورت بروز هرگونه مشکل خدمات لازم به آن منطقه ارسال‌شده و شهرداری در حال تکمیل تجهیزات خود در شرایط بحرانی زلزله نیز است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار