72 هیأت مذهبی قم با صدور بیانیه ای اعلام کردند: فردا صبح از ساعت 8 و 30 دقیقه در حرکتی هماهنگ و یکپارچه، برای پیوستن به خیل عظیم راهپیمایان در قم اجتماع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۲۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷ 11 February 2020

به گزارش تابناک قم، در بیانیه هیئات مذهبی قم به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن آمده است: در چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اربعین شهادت سردار آسمانی سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، آماده‌ایم تا حماسه‌ حضور میلیونی خود در تشییع سردار آسمانی خود را تکمیل کنیم.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: همراه و همقدم با اقشار مختلف مردم،۷۲هیئات از هیئات مذهبی قم متشکل از خطبای معزز، مادحین اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، خادمان، شعرا و دیگر دست اندرکاران هیئتهای آل‌الله(ع) عزم حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه کرده اند تا با حضور خود بر غنای این تجمع میلیونی و دشمن شکن بیفزایند.

در این بیانیه تصریح شده است: آماده ایم تا با ذکر «یا منتقم»، انتقام سخت مظلومین و مستضعفان جهان را از دولت تروریست آمریکا بگیریم و همه ملت‌های آزاده که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران و شهید سلیمانی دارند به چیزی کمتر از ازاله‌ حضور اهریمنی آمریکا از منطقه راضی نمی‌شوند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: رئیس جمهور دلقک ایالات متحده بداند که برای ملت ایران یک هدف متحرک است و البته قبل از مرگ مفتضحانه اش، تابوت معامله ننگین قرن را به دوش خواهد کشید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: هیئات مذهبی حضورمردم را ضامن حفظ و بقای عزتمند انقلاب اسلامی می‌دانند و یکی از مصادیق تقویت نظام، انتخابات است. مسلما ما نیز همراه با همه مردم در روزهای آینده دوباره به صحنه باز خواهیم گشت و همراه با حضور ده‌ها میلیونی امت اسلامی پای صندوق‌های رای، نمایندگانی به مجلس خواهیم فرستاد که دغدغه حفظ انقلاب اسلامی، ارزش‌های ملت ایران، معیشت مردم، گسترش تفکر بسیجی، روحیه‌ استکبارستیزی، حفظ عزت ایران اسلامی و در یک کلام اعتلای فرهنگ مقدس اهل‌بیت علیهم السلام را دارند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: امیدواریم مسؤولان دولتی هم پیام حضور میلیونی مردم را دریافت کنند و دست از تناقض گویی بردارند و تا دیر نشده به دامان پیر و مرادمان، امام خامنه ای(حفظه الله) بازگردند و دلخوش به سراب مذاکرات نباشند.

این گزارش حاکی است هیأت‌های مذهبی فردا ساعت 8 و 30 دقیقه قم پس از تجمع در مسجد باغ پنبه محل شهادت شهیدان مومن پور از شهدای انقلاب اسلامی حرکت خود را برای پیوستن به خیل عظیم راهپیمایان در قم آغاز خواهند کرد».

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار