آیت‌الله‌ مکارم شیرازی:
بدون شک مشکلاتی در کشور وجود دارد، مشکلات اقتصادی غوغا می‌کند و مردم نگرانی‌هایی از برخی مسئولان دارند اما قهر با صندوق‌های رای و عدم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عاقلانه نیست.
کد خبر: ۸۲۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷ 10 February 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله مکارم شیرازی، در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم افزود: ما دو روز تاریخی ۲۲ بهمن و دوم اسفند روز انتخابات را در پیش داریم، این دو روز از یک نظر جنبه تاریخی برای ما دارد و باید ببینیم وظیفه ما در قبال این مساله چیست؟

وی ادامه داد: بدون شک مشکلاتی در کشور وجود دارد، مشکلات اقتصادی غوغا می‌کند و مردم نگرانی‌هایی از برخی مسئولان دارند اما قهر با صندوق‌های رای و عدم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عاقلانه نیست.

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: بنده با صراحت عرض می‌کنم که به لحاظ اعتقاد شرعی هم حضور در راهپیمایی و ۲۲ بهمن را شرعا وظیفه می‌دانم، چراکه در غیر این صورت نظام و کشور تضعیف می‌شود و از سویی دیگر دشمن امیدوار و باعث فشار و تحریم بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن خواب‌وخیال‌هایی در سر دارد، همگان باید عاقلانه فکر کنند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه دشمن را مایوس کنند.

این مرجع تقلید گفت: بحمدلله به برکت همین حضور مردمی و به فضل الهی چهل‌ویک سال خواب دشمنان تعبیر نشده و خیالاتشان به واقعیت نپیوسته است؛ امیدوارم در ادامه راه نیز همین‌گونه باشد.

وی ضمن دعا برای حل مشکلات کشور و مردم عزیز ایران اسلامی، افزود: بنده معتقدم گره‌ها تدریجا از کار مردم گشوده می‌شود و اگر ما متوسل به امام زمان(عج) باشیم لطف ایشان هم شامل حال خواهد بود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار