نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان ا‌ینکه دولت اراده‌ای برای حل مشکلات ندارد، گفت: آقایان منتظر اجازه آمریکا برای رفع مشکل اقتصادی و معیشتی مردم هستند.
کد خبر: ۸۲۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵ 10 February 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد حضرت رسول(ص) برگزار شد، اظهار داشت: ایستادگی ما در بین قدرت‌های جهانی ایران را تبدیل به ابرقدرت کرده است.

وی افزود: هیچ اراده‌ای خارج از مرزهای کشور به ایران تحمیل نخواهد شد، در سطح منطقه نیز هیچ معامله‌ای بدون حضور ایران حل نخواهد شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر آزادی به عنوان یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، بیان کرد: آزادی امروز ما به نسبت پیش از انقلاب بسیار بیشتر شده اما هنوز به آزادی کامل نرسیده ایم.

زاکانی با یادآوری اصل 8 قانون اساسی ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو واجب الهی در قانون اساسی آمده اما مهمترین جزء این فریضه الهی، امر به معروف و نهی از منکر، مردم نسبت به مسئولان است، متأسفانه امروز مسئولان آنقدر سعه صدر ندارند که مردم بتوانند آنان را بازخواست کنند لذا ما باید آزادی بیشتری داشته باشیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر اراده‌ای برای حل مشکلات در کشور وجود ندارد به عنوان نمونه در خصوص مشکل فروش نفت، ونزوئلا با وجود تحریم‌ها 4 برابر بیشتر از ما نفت خود را می‌فروشد چون اراده فروش را دارند.

وی با بیان اینکه تأثیر تحریم‌های خارجی بر مشکلات کنونی کشور تنها 25 درصد است، خاطرنشان کرد: 75 درصد مشکلات ما به دلیل تحریم داخلی و بی‌کفایتی مسئولان است، مشکل ما این است که دولتمردان به دنبال اجازه آمریکا برای انجام امور اقتصادی و معیشتی هستند و ما در داخل کشور توسط افرادی که نمی‌خواهند و یا نمی توانند کار کنند، تحریم هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار