معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: شهرداری در بافت فرسوده قم نگاه درآمدی ندارد و اعتبارات خوبی برای بافت‌های تاریخی نیازمند بهسازی شهر توسط شهرداری قم در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۲۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷ 09 February 2020

به گزارش تابناک قم، غلامرضا جانقربان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به بافت فرسوده شهر قم اظهار کرد: شهرداری قم در بافت فرسوده این شهر نگاه درآمدی ندارد و مطالعات 690 هکتار بافت تاریخی شهر قم در 6 محله انجام شد.

وی ادامه داد: از 17 پروژه پیش بینی شده بازآفرینی شهری که در 14 محور شهر قم است، 14 پروژه کف سازی و جداره سازی توسط شهرداری قم انجام شد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم افزود: قراردادی برای کف سازی و بهسازی بازار کهنه، بازار نو و بازار کفاشان به امضا رسیده و تفاهمات خوبی در این راستا انجام شده است.

جانقربان با اشاره به بافت‌های تاریخی شهر قم اظهار کرد: شهرداری اعتبارات خوبی برای بافت‌های تاریخی نیازمند بهسازی در نظر گرفته و اقدامات خوبی در زمینه بهسازی بافت‌های تاریخی توسط شهرداری قم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خیابان‌های شهر قم که در بافت تاریخی قرار دارد، خیابان بهار است، این خیابان در سال 1391 به پیاده راه تبدیل شد، در سال 1396 نیز شاهد تبدیل خیابان ارم به پیاده راه بودیم که از این پروژه استقبال خوبی صورت گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار