عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عمر وهابیت به پایان رسیده است، گفت: امروز دیگر خبری از وهابیت فعال و متحرک نداریم، دشمن به‌خوبی دید که دیگر ابزار وهابیت کند شده است.
کد خبر: ۸۲۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴ 09 February 2020

به گزارش تابناک قم، آیت الله شیخ محسن اراکی شامگاه شنبه در همایش سرداران رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در سالن جلسات مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزارشد، با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب به‌دست یک رهبر فقیه علوی آغاز دوران بازگشت ولایت به اهل‌بیت(ع) بود.

وی با تلاوت آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: دشمنان دین تلاش می‌کنند که تزویر را جایگزین دین حق کنند، انبیا و رسل آمدند تا حکومت، حکومت خدا و فرمان نیز فرمان خدا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: قدرت‌های تحریفی و قدرت‌های جنگ علیه حق ترجیح می‌دهند که از ابزار جنگ نرم استفاده کنند، آنجا که دست به ابزار سخت می‌برند به آن معنی است که در جنگ نرم خود را ناکام دیده‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: موضوعی که در دوران اخیر مشاهده کردیم پدیده عجیب و نو در عرصه این جنگ بود که قدرت‌های استعماری علاوه بر جنگ نرمی که از آغاز انقلاب به‌کار می‌بردند به جنگ سخت نیز متوسل شدند.

آیت الله اراکی عنوان کرد: اگر شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در عرصه جنگ سخت پیروز شدند، جنگی دیگر و بسیار سهمگین‌تر در جریان بود که همان جنگ نرم بود، ما در این جنگ نرم با هدایت‌های مراجع عالی‌قدر قم و نجف به پیروزی بزرگی دست یافتیم.

وی با بیان اینکه عمر وهابیت به پایان رسیده است، افزود: امروز دیگر خبری از وهابیت فعال و متحرک نداریم، دشمن به‌خوبی دید که دیگر ابزار وهابیت کند شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با اجازه از آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان پایان عمر وهابیت در جهان اسلام و آغاز وحدت در جهان اسلام و همه طوایف را اعلام می‌کنم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با توجه به تحولات منطقه خاطرنشان کرد: پیروزی‌های به‌دست‌آمده در عراق پیروزی جریان علی‌بن ابی‌طالب(ع) علیه جبهه استعمار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار