هم زمان با آغاز دهه فجر زنگ انقلاب در مدارس استان قم نواخته شد.
کد خبر: ۸۱۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷ 02 February 2020

به گزارش تابناک قم، مراسم نواخته شدم زنگ انقلاب اسلامی صبح امروز در مدرسه ریحانه النبی برگزار شد.

بهرام سرمست استاندار قم، حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش قم، جلالی رئیس شورای شهر اسلامی قم، محمد گلفشان مدیر جمعیت هلال احمر قم در این مراسم حضور داشتند.

در این برنامه سرود جمهوری اسلامی با همخوانی دانش آموزان اجرا شد.در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوع شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه، سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه فجر برپا شد.

مراسم گرامی­داشت یوم الله 12بهمن سالروز بازگشت پرخیر و برکت امام راحل عظیم­ الشأن،در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌­الله ­علیها برگزار و سپس شرکت­ کنندگان گرانقدر در مراسم همراه با رژه موتورسواران با حضور در بیت شریفِ رهبر کبیر انقلاب اسلامی در میدان روح‌­الله و ادای احترام به روح ملکوتی آن عزیز سفرکرده، بیت انقلاب را گلباران می کنند.

احداث 167 مدرسه در قم از جمله برکات انقلاب اسلامی است

‌حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرروش قم در این مراسم با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی در زمینه علم و دانش گفت: به برکت انقلاب اسلامی 167 مدرسه در قم احداث شده است.

وی افزود: به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است و باید در مسیر آرمان و ارزش های این انقلاب گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش قم بیان کرد: موفقیت‌های امروز همه مردم و به‌خصوص دانش آموزان در زمینه‌های علمی و فرهنگی نتیجه سرافرازی و سربلندی انقلاب اسلامی است.

شیخ الاسلام با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد: برای به‌ثمر رسیدن انقلاب اسلامی مجاهدت و رشادت‌های بسیار شده است و باید ادامه دهنده آن باشیم.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی در زمینه علم و دانش تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی 167 مدرسه در قم احداث شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: باید با تبعیت از ولایت فقیه انقلاب اسلامی را ادامه داده و در مسیرشهدا حرکت کنیم، نهضت امام راحل بسیار با برکت است که همگان وظیفه داریم در این مسیر حرکت کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار