کد خبر: ۸۱۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳ 01 February 2020

روزنامه 19 دی که این روزها در پی انتشار مقاله توهین‌آمیز، با انتقادات فراوانی از سوی جریان‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی روبرو شده است در اقدامی روبه‌جلو و به‌جای قبول اشتباه و معذرت‌خواهی از مردم شهیدپرور قم، سعی در ایجاد دوقطبی و تخریب چهره مردمی نماینده اول استان قم دارد.

این‌که انتقادهای مردمی و گروه‌های سیاسی علیه مقاله توهین‌آمیز این روزنامه، انگشت اتهام این روزنامه را به سمت دفتر احمد امیرآبادی و مشاور وی می‌برد ریشه در کینه‌ها و عقده‌هایی دارد که در طی این چند سال از این نماینده‌ مردمی در دل مرتضی داستانی مدیرمسئول نشریه 19 دی به‌جای مانده است.

فارغ از اهانت بی‌شرمانه و وقیحانه مقاله روزنامه 19 دی که اول بهمن‌ماه امسال نه‌تنها به ساحت شهدا توهین کرد بلکه کل نظام و ارکان آن را در مقام یک اپوزیسیون ضدانقلاب زیر سؤال برد، نگاهی به دلایل کینه‌توزی‌ها و عقده‌گشایی این روزنامه علیه نماینده مردمی قم خارج از لطف نیست.

احمد امیرآبادی که در سال 90 به‌عنوان نفر سوم از حوزه انتخابیه قم وارد بهارستان شد در طی 4 سال دوره اول به نحوی در خدمت به مردم جهادی عمل کرد که در دوره بعدی به‌عنوان نماینده اول از حوزه‌ انتخابیه‌ قم وارد مجلس شد که بعد از تهران بی‌گمان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های انتخابیه کشور است.

در این میان نحوه تعامل رسانه‌های وابسته به آقای داستانی (روزنامه 19 دی و دفتر خبرگزاری مهر استان قم) در طی 4 سال اول حضور امیرآبادی در مجلس نیز در نوع خود جالب‌توجه است به‌طوری‌که شاید به‌اندازه انگشتان دست هم در این روزنامه و خبرگزاری مهر خبری از وی منتشر نشد اما نتایج انتخابات تنها روسیاهی را برای جریان وابسته به اصلاح‌طلبان در قم به‌جای گذاشت. به‌طوری که احمد امیرآبادی در انتخابات سال 94 مجلس شورای اسلامی با 70 هزار رأی بیشتر از علی لاریجانی وارد بهارستان شد.

افول جایگاه علی لاریجانی در طی این سال‌ها و در مقابل پیگیری‌ها و حل مشکلات مردم و استان از سوی امیرآبادی موضوعی نبود که طرفداران علی لاریجانی و شخص آقای داستانی آن را قبول کنند به‌طوری‌که بارها در طی 4 سال اخیر به دنبال ضربه زدن به جایگاه وی برآمدند حتی حضور وی در هیئت‌رئیسه مجلس نیز برای آقایان قابل‌تحمل نبود به‌طوری‌که در دومین دوره انتخاب هیئت‌رئیسه مجلس در 10 خردادماه 96 در رایزنی با فراکسیون‌های مجلس (حتی فراکسیون ولایی) نام وی را از بین نامزدهای به توافق رسیده فراکسیون‌ها برای هیئت‌رئیسه خط زدند اما نمایندگان فارغ از تقسیم‌بندی صورت گرفته توسط طرفداران لاریجانی بازهم وی را به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس انتخاب کردند.

مقبولیت و کارایی بالای امیرآبادی به‌عنوان نماینده اول مردم قم در مجلس برای آقایان همچنان قابل‌هضم نیست و به همین دلیل پروژه تخریب وی از سوی این جریان فکری به‌شدت دنبال می‌شود.

در روزهای اخیر بار دیگر موج تخریب وی از سوی آقای داستانی و تیم رسانه‌ای وی که البته به مدد حضور وی در خانه مطبوعات استان قم قوی‌تر هم شده شروع‌شده است و این بار توئیت مشاور وی را بهانه‌ای برای تخریب جایگاه وی در نظر گرفته‌اند.

حال این‌که توئیت آقای اورعی مشاور نماینده مردمی قم در راستای گروه نوظهور سیاسی بوده و نه مردم قم که تیم آقای داستانی در اقدامی مغرضانه آن را توهین به مردم قم قلمداد کرده‌اند.

درواقع این جریان سیاسی که در 12 سال گذشته حامی نماینده‌ای بوده که یک‌بار هم در دفترش به روی مردم باز نشد و درنهایت با محبوبیت حداقلی خود را آماده خداحافظی از صندلی سبز بهارستان می‌کند، این روزها بیش‌ازپیش احساس شکست می‌کند و چاره‌ای جزء این تخریب‌ها ندارد.

در شماره امروز روزنامه 19 دی نیز در یادداشتی بازهم با فرافکنی تخریب نماینده‌ مردمی قم در دستور کار قرارگرفته است که باید در پاسخ این تخریب گفت: تنها 20 روز دیگر مردم قم خواهند گفت که خدا چه کسی را نقره‌داغ خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار