نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خیانت، فساد و جنایت را نتیجه اصلی مافیای سه‌ضلعی کشور برشمرد و گفت: خواص جامعه باید برای بیداری مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۸۱۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۸ 01 February 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی طی سخنانی در نشست بصیرتی، اظهار داشت: مشکل اصلی کشور وجود مافیایی است که نمی‌گذارد کارها به‌خوبی پیش برود، این مافیا دارای سه ضلع قدرت‌طلبی، دنیاطلبی و ثروت‌اندوزی و نفوذ است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خیانت، فساد و جنایت را نتیجه این مافیای سه‌ضلعی برشمرد و افزود: خواص جامعه باید برای بیداری مردم تلاش کنند، درواقع مشکلات کشور به وجود این علف‌های هرز برمی‌گردد.

وی با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی ملت ابراز کرد: یکی از راه‌های ایجاد تغییر، رفتن پای صندوق‌های رأی است تا اینکه مجلسی که رأس امور بوده تشکیل شود.

زاکانی با تأکید بر اینکه مجلس باید با اراده عمومی اداره شود و نه با اراده یک فرد، افزود: عده‌ای در مجلس امروز در اقلیت به سرمی برند و این اقلیت نمی‌تواند ایجاباً کار کند، پول دست دولت بوده و اگر مجلس در دست اکثریت باشد دولت را مجبور به کار کردن کرده و حساب‌کشی می‌کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اخلاص در عمل از سوی مسئولان گفت: باید جامعه به یک سطحی برسد که دست به انتخاب درست بزند، توسل به اسلام، تبعیت از رهبری و مردم‌داری سه وسیله‌ای هستند که می‌توان با کمک این سه در خدمت مردم و نظام اسلامی بود.

وی وظیفه همه مسئولان را خدمت خالصانه به مردم دانست و تأکید کرد: صداقت و امانت دو مهمی است که با کمک این دو می‌توان خدمتگزار مردم بود و سختی کار مسئولان بیشتر در این دو مورد است.

زاکانی: مجلس یازدهم می‌تواند دولت کم‌‌کار روحانی را به کار وادار کندانتقاد زاکانی از برخی مسئولان؛ از سفره انقلاب ارتزاق می‌کنید، اما پاسخگو نیستیدنبویان: از کاندیداتوری زاکانی در قم خوشحال هستم
زاکانی با بیان اینکه عنصری که کار غیرقانونی انجام می‌دهد باید از طریق قانون جلوی آن گرفته شود، افزود: یکی از ویژگی‌های خوبی که در سایه اتحاد نمایندگان مردم قم اتفاق می‌افتد این است که می‌توان اصلاحات بسیاری در سطح استان انجام داد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی جنبه ساختاری و نرم‌افزاری قوه قضائیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در صورتی‌که یک قانون درست گذاشته شود ورود بسیاری از پرونده‌ها به قوه قضائیه کمتر می‌شود.

زاکانی در پایان با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی در حال از دست دادن کارکرد خود هستند، یادآور شد: ما باید برای نفی این سازمان‌ها در جهت درست قدم برداریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار