شهردار قم گفت: در صورت عدم پرداخت بهای خدمات ارائه‌ شده در شهر تمام طرح‌های عمرانی دچار آسیب شده و شهر را به سمت فرسودگی پیش می‌برد.
کد خبر: ۸۱۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸ 28 January 2020

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت توجه به خدمات سازمان‌های تابع شهرداری اظهار داشت: باید بپذیریم کاهش بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری می‌تواند عامل افت خدمات‌رسانی در شهر شود.

وی لازمه خدمات‌رسانی به مردم را اختصاص بودجه کامل به این بخش دانست و افزود: کاهش بودجه نمی‌تواند خدمات‌رسانی مطلوب را تضمین کرده و شهر را به سمت فرسودگی پیش می‌برد که باید مانع این اتفاق در شهر شویم.

شهردار قم تنها راه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان را پرداخت بهایی خدمات اعلام کرد و گفت: در صورت عدم پرداخت بهای خدمات ارائه‌شده در شهر تمام طرح‌های عمرانی دچار آسیب شده و نمی‌توان بر طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده طرح‌ها را اجرا کنیم.

وی با گلایه از کمرنگ شدن نقش دولت در ارائه خدمات شهری به مردم تصریح کرد: با کمرنگ شدن نقش دولت انتظار مردم از شهرداری افزایش‌یافته و تمام نگاه‌ها به سمت شهرداری معطوف شده است.

در ادامه رئیس کمیسیون شهری شورای اسلامی شهر قم نیز به موضوع تغییر بهای خدمات سال 99 سازمان آرامستان‌های شهر قم اشاره و بیان کرد: در تعرفه بهای خدمات سال 99 سازمان آرامستان‌های شهر قم شاهد افزایش 20 تا 25 درصدی در بخش‌های مختلف هستیم.

سید مجتبی سبحانی ثابت تغییرات لحاظ شده در سایر سازمان‌های خدمات رسان شهرداری در سال 99 را نیز موردبررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند 20 تا 30 درصد، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی 20 درصد افزایش و سازمان میادین میوه و تره‌بار و سازمان کشتارگاه نیز تغییری ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار