معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در زمینه تامین میوه شب عید در استان مشکلی نداریم، ولی باید در کیفیت این میوه‌ها دقت شود و محل‌های نگهداری میوه‌های شب عید قم مورد بازدید قرار بگیرند.
کد خبر: ۸۱۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳ 28 January 2020

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به نزدیکی ایام پایان سال اظهار کرد: دستگاه‌های استان قم باید تمهیدات لازم را برای تعادل بخشی به قیمت مرغ در ایام پایان سال در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: تامین کالا و رعایت قانون و دسترسی مصرف کننده به کالا با قیمت مناسبت اهمیت دارد و در این فرآیند، دستگاه‌های متعدد در استان قم دارای وظیفه هستند و این دستگاه‌ها باید به وظایف خود عمل کنند، برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی در این خصوص باید دوراندیشانه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: نظام عرضه و تقاضا به این معنا نیست که کاری در قبال بازار انجام ندهیم، عرضه کالاهای اساسی از طریق فروشگاه‌های بزرگ در قم به تعادل قیمت‌ها کمک می‌کند.

غضنفری مدیریت بازار در استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید چالش‌ها در این زمینه را به مرکز منعکس کنیم تا تصمیم گیری صورت بگیرد، باید پیشنهاد‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی تدوین شود.

وی ادامه داد: شناسایی مصرف کنندگان واقعی، نظارت مستمر و ساماندهی موزعین تنها راه برای سر و سامان دادن به وضعیت بازار گاز مایع در استان قم است تا از انحراف سهمیه گاز مایع در استان جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: باید از هم اکنون برای تامین کالاهای مورد نیاز برای شب عید اقدام کنیم، البته در زمینه تامین میوه شب عید در قم مشکلی نداریم، ولی باید در کیفیت این میوه‌ها دقت شود و محل‌های نگهداری میوه‌های شب عید قم مورد بازدید قرار بگیرند.

غضنفری با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی در استان قم اظهار کرد: شرکت غله باید با جدیت تامین کالاهای اساسی موردنیاز قم را پیگیری کند، به خصوص این که مناسبت‌های مختلفی را در استان پیش رو داریم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز در روزهای پایانی سال جلسات کارگروه تنظیم بازار در استان قم به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار