تلا‍ش‌ها برای انحراف مسیر کمربندی جدید قم از شهرک شکوهیه!
براساس پیگیری‌های خبرنگار قم‌نا، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، پنجشنبه هفته گذشته در جلسه‌ای که پشت درهای بسته صورت گرفته؛ تقاضای بازبینی مسیر عبور کمربندی جدید قم را از استاندار قم داشته است.
کد خبر: ۸۱۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸ 27 January 2020

به گزارش تابناک قم، پنجشنبه هفته گذشته (سوم بهمن ماه) و دو روز پس از انتشار اسناد «توسعه شهرک شکوهیه در وسط کمربندی جدید قم» در پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «فتحعلی محمدزاده» معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران طی سفری به قم، با استاندار قم دیدار داشته است.

نکته قابل تامل است که این دیدار بدون حضور خبرنگاران صورت گرفته است و اطلاع‌ رسانی خاصی از این جلسه در سایت‌های رسمی استانداری قم و سازمان صنايع كوچك و شهرك های صنعتی ايران و دیگر سایتهای خبری مخابره نشده و تنها منبع این دیدار کانال اطلاع رسانی شرکت شهرکهای شکوهیه در ایتا، آن هم بدون ذکر جزییات است.

با این حال پیگیری‌های خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) حاکی از آن است که در این دیدار از آقای سرمست درخواست شده است که در مسیر کمربندی تجدید نظر شود.

همچنین شنیده شده یکی از مقامات استانی قم مامور شده است با اداره راه و شهرسازی جلسه ای برگزار کند تا شاید مشکل گذشتن کمربندی از اراضی موسوم به 96هکتاری شهرک صنعتی شکوهیه حل شود.

شایان ذکر است بر اساس مستندات موجود، کار کارشناسی کمربندی جدید قم و تعیین حدود آن سالها پیش از حضور آقای سرمست در استانداری قم و با هزینه‌های هنگفت و طی بازه‌ی زمانی بلند مدت انجام شده است و قرار است کلنگ شروع این پروژه، دوهفته دیگر همزمان با دهه فجر بر زمین زده شود.

روی هم رفته اگر قرار باشد مسیر عبور کمربندی جدید قم از اراضی شهرک شکوهیه تغییر کند؛ علاوه بر متضرر شدن بیت‌المال، کار کارشناسی جدید با توجه به مدت کوتاه باقیمانده به کلنگ‌زنی پروژه، نتیجه مطلوب نخواهد داشت و تضمینی هم وجود ندارد مسیر جایگزین شده عبور کمربندی از اراضی موسوم به 96 هکتاری شهرک شکوهیه، بازدهی طرح قبلی را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار