مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان قم با حضور رئیس سازمان بازرسی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴ 27 January 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام حسن درویشان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه نظارت درون دستگاهی مطالبه ای است که سازمان بازرسی از همه مدیران دارد، بیان کرد: این اقدام موجب اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جهل نسبت به قوانین آسیب های جدی در کشور داشته است، خاطرنشان کرد: شناسایی بسترهای انحرافی با اصلاح قوانین، اصلاح کامل برخی سامانه‌ها و افزایش آگاهی های مردم و مسؤولان در دستور کار قراردارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شرایط جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این راستا برای حمایت از کسانی که نسبت به دور زدن تحریم‌ها اقدام می‌کنند دفتر تقویت و حمایت از سرمایه گذاری های مشروع ایجاد شده است.

وی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: مدیران نباید به هیچ وجه از امکانات دولتی و عمومی برای انتخابات استفاده کنند و این امر جرم بوده و قابل تعقیب است.

در این مراسم محمود صلبی مدیرکل سابق بازرسی استان قم به ارائه گزارشی از عملکرد 6 ساله خورد پرداخت و رسیدگی به 5 هزار و 600شکایت، انجام 180 بازرسی برنامه ریزی شده از دستگاه‌ها و رسیدگی موردی به 750 پرونده را از جمله این اقدامات توصیف کرد.

در این مراسم حجت الاسلام طالبی به عنوان مدیرکل جدید بازرسی استان قم معرفی و از زحمات صلبی تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار