در حالی که مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی تخلفات محرزی را انجام داد‌ه‌اند، اما استاندار قم همچنان از باقی ماندن وی در ریاست این شرکت پشتیبانی می‌کند. 19 مرداد ۱۳۹۸ بود که مطلبی درباره انحراف ۱۵۰۰۰ متر مربعی در واگذاری زمین‌های شهرک چاپ و نشر منتشر شد.
کد خبر: ۸۱۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸ 26 January 2020

به گزارش تابناک قم، 19 مرداد ۱۳۹۸ بود که مطلبی درباره انحراف ۱۵۰۰۰ متر مربعی در واگذاری زمین‌های شهرک چاپ و نشر منتشر شد.

قم نیوز نوشت: مطلبی که نوک کوه یخ تخلفات رخ داده در شرکت شهرک‌های صنعتی قم علی رغم هشدار و تاکیدات سازمان بازرسی استان در دوره مدیریت فعلی بود. انگار کشتی این شرکت که پس از گرفتار شدن در طوفان تخلفات مدیر قبلی آن، اندکی به ساحل آرامش نزدیک شده بود، قصد پهلو گرفتن در جزیره ثبات و امنیت را نداشت و تخلف پشت تخلف از این شرکت به بیرون صادر می‌ شود.

پس از انتشار این مطلب سردبیر قم نیوز در جلسه‌ای حضوری با مدیرعامل این شرکت و دو تن از مدیران آن از وی قول شفاهی گرفت تا در صورت صحت وجود قرارداد ذکر شده، شاهد استعفای وی باشد. قولی که هیچ گاه تحقق نیافت و مدیرعامل علی رغم اثبات وجود قرار داد مذکور نه از قم نیوز شکایت کرد که در دادگاه قرارداد و اسناد تخلف را ارائه کند و نه استعفا کرد.

اما دستگاه‌های نظارتی ساکت ننشستند و تخلف مورد نظر را پیگیری و د نهایت مجبور به فسخ آن شدند در نهایت با توجه به موارد متعدد و همچنین نارضایتی های گسترده ارباب رجوع، سرمتیه گذاران، نیروهای آن شرکت و متاسفانه تهدید به خودسوزی و خودکشی مدیر یکی از واحدهای صنعتی موضوعات به ستگاه مطبوع وی در تهران منعکس شد و آنها نیز تداوم وضعیت موجود را به نفع استان ندانسته و قرار بر تعیین جانشین و تودیع وی معین گردید، امری که علی رغم خیز برداشتن برای آن، محقق نشد و این مسئول همچنان بر مسند مدیریت باقی ماند.

از سوی دیگر اخباری مبنی بر تمایل یکی از نمایندگان فعلی قم در مجلس برای جایگزینی فردی به جای مدیرعامل فعلی شرکت شهرکهای صنعتی قم منتشر شده است که در جای خود، محل سوال است. قم نیوز درباره این شخص اخیر نیز اسنادی دارد که در صورت تعیین وی به عنوان جانشین منتشر خواهد شد. البته این اسناد در دستان دستگاه‌های نظارتی نیز وجود دارد و جای این سوال باقی است که با وجود این اسناد، چگونه این موارد از چشم تیزبین دستگاههاب نظارتی مخفی مانده و وی نخست به مسوولیتی این اداره منصوب و حالا یکی از نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی جانشینی این فرد را توصیه کرده است.

این سوال مطرح نیز است که چرا علی رغم اطلاع استاندار و معاون اقتصادی وی از تخلفات صورت گرفته در شرکت شهرک‌های صنعتی قم و مباحث پیش رو مانند طرح کمربندی جدید قم و حاشیه هاز فراوان، این فرد همچنان بر مستند مدیریت باقی مانده است؟ آیا ارتباط خاصی اینجا وجود دارد که مانع اجرای عدالت و قانون می‌شود؟

طرح کمربندی جدید قم نیز با انتشار مطلبی در سایت قمنا با ابهام‌ جدی روبرو شده است. شنیده‌های خبرنگار قم نیوز حاکی از این است پیرو انتشار مطلب قمنا درباره مسیر این کمربندی، اداره راه و شهرسازی قم برای تغییر غیر کارشناسی مسیر کمربندی از سوی برخی افراد ذی نفوذ تحت فشار قرار دارد.

آیا وقت آن نشده است که به جای توصیه‌های پشت پرده و فشار به مدیران استان، مدیر مختلف برکنار شود و به جای تلاش برای حفظ وی،‌ با فساد اداری برخورد جدی صورت گیرد؟

قم نیوز در صورت عدم توجه به این هشدار ناگزیر از انتشار مطالب بیشتری در مورد تخلفات صورت گرفته در این شرکت از قبیل قرارداد مشکوک به پولشویی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
اگر واقعا این مسائا راست است دستگاههای نظارتی باید برای احقاق حقوق عامه و بیت المال با آنها برخورد کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
قطعا اینها از یک مرکز قدرت حمایت می شوند والا اگر آدم های عادی بودند الان یا بازداشت شده بودند و یا برکنار.
باید دست های پشت پرده و یا باند آنها رسوا شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
قطعا اینها از یک مرکز قدرت حمایت می شوند والا اگر آدم های عادی بودند الان یا بازداشت شده بودند و یا برکنار.
باید دست های پشت پرده و یا باند آنها رسوا شود
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
دروغ نگویید، لطفاً رسیدگی به این امور را به دستگاه های نظارتی محول کنید، بهتر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار