رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ تا ۱۳ بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱ 23 January 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی‌فر با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ در سطوح دو، سه و چهار حوزوی تا ۱۳ بهمن ماه اظهار کرد: این مهلت به دلیل استقبال چشمگیر خواهران داوطلب و ایجاد شرایط برای کسانی که موفق به تکمیل ثبت نام نشده اند فراهم شده است.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام در سه مقطع تحصیلی سطح دو، سه و چهار طلبه می‌پذیرد، یادآور شد: جامعه الزهرا علیهاالسلام یک دوره بازپذیری سطح ۲ (کارشناسی ناپیوسته) هم دارد که شامل افرادی می‌شود که به هر دلیل از ادامه تحصیل بازماندند، همچنین طلابی که دارای مدرک سطح یک حوزه بوده یا ۷۵ واحد درسی را در جامعه الزهرا یا حوزه‌های علمیه گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

عمرانی‌فر افزود: مقطع تحصیلی سطح دو ویژه داوطلبان دارای مدرک دیپلم یا بالاتر است. همچنین مقطع تحصیلی سطح سه ویژه داوطلبانی است که فارغ التحصیل سطح دو یا درحال تحصیل در سال آخر مقطع سطح دو جامعه الزهرا علیهاالسلام یا حوزه‌های علمیه خواهران، کارشناسی دانشگاه‌ امام صادق علیه‌السلام، کارشناسی دانشگاه شهید مطهری و یا کارشناسی پیوسته رشته‌های همسو باشند که در این راستا، ۷۱ رشته تحصیلی دانشگاه‌ها مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه امسال رشته «مدیریت آموزشی» به رشته‌های تحصیلی سطح سه اضافه شده است، گفت: امسال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مقطع تحصیلی سطح سه، برای ۱۲ رشته از جمله تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، مدیریت آموزشی، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، گرایش مهدویت، مدرسی ادبیات عرب و مطالعات اسلامی زنان طلبه می‌پذیرد.

پذیرش طلاب سطح چهار در پنج رشته تحصیلی

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر تصریح کرد: آزمون سطح چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام (دکتری) ویژه داوطلبانی است که فقط دارای مدرک سطح ۳ از جامعه الزهرا علیهاالسلام و یا حوزه‌های عملیه دیگر باشند و ما برای این مقطع تحصیلی شرط معافیت از آزمون نداریم.

وی با بیان اینکه ۵ رشته برای طلاب سطح چهار وجود دارد، گفت: رشته‌های تحصیلی مقطع تحصیلی سطح چهار شامل تفسیر تطبیقی، علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی و حکمت متعالی است.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون ورودی از طریق سایت امکان‌پذیر است، یادآور شد: پیش از این، راهنماهای ثبت نام، منابع آزمون، شرایط معافیت و امتیازات ویژه برای داوطلبان اطلاع رسانی شده و تفصیل آن در دفترچه کامل مقاطع تحصیلی در سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند پس از خرید کارت آزمون ورودی اقدام به ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر با بیان اینکه آزمون ورودی سطح دو و سه روز جمعه ۹ اسفند سال جاری ساعت ۹:۳۰ دقیقه در جامعه الزهرا علیهاالسلام و مراکز استان ها برگزار می‌شود، گفت: آزمون سطح ۴ نیز در همان روز و تنها جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی افزود: نتایج آزمون کتبی روز ۲۵ فروردین اعلام می‌شود و زمان مصاحبه نیز متعاقبا به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار