غوغاسالاران دیروز از جان مردم چه می‌خواهند!؟
روزنامه حامی دولت 19دی در سرمقاله امروزش با پیش کشیدن سریالی یک سری موهومات، نظام را متهم به پنهانکاری در مورد فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهادت حاج قاسم سلیمانی و حوادثی نظیر پلاسکو کرده است.
کد خبر: ۸۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰ 22 January 2020

به گزارش تابناک قم، روزنامه 19دی در سرمقاله امروز خود به قلم فردی ناشناس با پیش کشیدن یک سری موهومات، نظام را متهم به پنهانکاری در مورد فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهادت حاج قاسم سلیمانی و حوادثی نظیر پلاسکو کرده است.

این روزنامه که منتسب به جبهه کارگزاران است و حمیتی متعصبانه در دفاع از دولت روحانی دارد و هنوز هم در رثای افتضاحاتی چون برجام، در تیترهای متوهمانه باد به غبغبه می‌اندازد؛ در مقاله امروزش با حمله به سردار «حاجی‌زاده» به خاطر سانحه هواپیمای اکراینی، نتوانسته عصبانیت خود را از محبوبیت فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران پنهان کند.

نویسنده ناشناس این مقاله که ادبیاتی شبیه به سردبیر روزنامه دارد؛ با از این شاخه به آن شاخه پریدن، گریزی یک کلمه‌ای به سیل سیستان و بلوچستان زده است؛ بی‌ اینکه بخواهد توضیحی درخصوص نقش دولت متبوع‌ش در خدمت‌رسانی و رفع و رجوع کردن این‌گونه حوادث داشته باشد و اساسا دولتی که برای روی کار آمدن‌ش خود را به آب و آتش زدند؛ در مقام عمل چه کاری برای مردم کرده است!؟ چرا اصلا حوادث سهمناک این چنینی، مدام در این دولت «تکرار» می‌شود!؟

در این مقاله با منطق و ادبیاتی که بیشتر در کانالهای زرد و بی‌نام و نشان معاند و سلطنت‌طلب یافت می‌شود؛ حتی به شایعات پیرامون وجود سم آفلاتوکسین در شیرهای پاستوریزه و بسته‌بندی شده هم رحم نشده و بدون در نظر گرفتن پاسخ‌گویی‌های رسمی مقامات وزارت بهداشت در این خصوص، از موضوع عبور کرده‌است. یعنی «روزنامه 19دی» چاپ وطن، حتی به اندازه شبکه «بی‌بی‌سی فارسی» انگلستان هم نیست که برای حفظ ظواهر هم که شده، واکنش مقامات وزارت بهداشت را درهمین رابطه پوشش داده‌اند!؟ نظر به جایگاه رسانه‌ای گردانندگان و دست‌اندرکاران «روزنامه 19دی» آیا این گونه چشم‌پوشی‌هایی را می‌شود سهوی تلقی نمود!؟

روی هم رفته به نظر می‌رسد فتنه‌انگیزی این چنینی آن هم در ایامی که چند صباحی به انتخابات مجلس نمانده و طیف موسوم به اصلاح‌طلب خود را از همین الان عرصه رقابت را واگذار کرده‌است؛ با هدف تشویش اذهان عمومی و تاثیرگذاری بر میزان مشارکت در انتخابات است که صورت می‌گیرد. اقدامی که آگاهی و برخورد آنی دستگاههای نظارتی را می‌طلبد.

منبع: قم نا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار