شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در بیانیه‌ای از ملت غیور و بصیر ایران اسلامی درخواست کرد با حفظ اتحاد و همبستگی بی‌نظیری که در مراسم تشییع سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایش گذاشتند، با درایت و ذکاوت خود دشمنان را از این آشوب دست خالی برگردانند.
کد خبر: ۸۱۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳ 14 January 2020

به گزارش تابناک قم، در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم آمده است: حادثه اندوهناک سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که بر اساس بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح در اثر خطای انسانی رخ داده است، اندوه همگان را بیشتر از پیش نمود.

در این بیانیه تصریح شده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن تسلیت صمیمانه به خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این حادثه دردناک از دست داده‌اند، و صبورانه تحمل رنج کرده و همچنان در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پای می‌فشارند، تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منّان در مقابل این مصیبت بزرگ برای آنان صبر و اجر مسألت می‌نماید و نیز مسؤولیت پذیری و شجاعت سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را می‌ستاید و مانند تمام ملت منتظر نتیجه تحقیقات متخصصین امر مانده و تاکید می‌کند مسببین احتمالی مورد محاکمه و حکم مقتضی قرار گیرند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: همان طور که قابل پیش بینی بود به محض اعلام این خبر، اذهان بیماری که پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا این ابرشیطان زورگوی جهانی را تحمل نمی‌کردند، بار دیگر به میدان آمده و با لجن پراکنی علیه نیروهای خدوم و عزیز سپاه که در طول این چهل سال با اخلاص کامل خود را سپر بلای امت اسلام کرده‌اند، تلاش می‌کنند تا سپاه را از مردم جدا کنند. در ناراستی این رفتار همین بس که سفیر روباه پیر انگلیس خبیث در حال هدایت و فیلمبرداری از اعتراض آشوبگران دستگیر شده است.

در این بیانیه تاکید شده است: اما کوردلان بدانند مردان سبزپوش این سرزمین که آن قدر صداقت و مردانگی داشتند که در کوتاه زمانی مسئولیت این رخداد را پذیرفتند، هرگز و هرگز قابل مقایسه با جنایتکارانی نیستند که در برابر هجوم ناجوانمردانه به هواپیمای مسافربری ما، نه تنها عذرخواهی نکردند، بلکه به فرمانده ناو خود مدال افتخار هم دادند.

در پایان این بیانیه آمده است: در پایان ضمن محکومیت رفتار خارج از عرف دیپلماتیک سفیر انگلیس از وزارت امور خارجه می‌خواهیم با اخراج این عنصر نامطلوب و سفیر فتنه گر، شاهراه نفوذ به کشور را بسته و همچنین از ملت غیور و بصیر ایران اسلامی درخواست می‌کنیم با حفظ اتحاد و همبستگی بی‌نظیری که در مراسم تشییع سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایش گذاشتند، با درایت و ذکاوت خود دشمنان را از این آشوب دست خالی برگردانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار