بلوار آیت الله بروجردی، بلوار پیامبر اعظم، بلوار شهید حاج خداکرم، خیابان امام خمینی، بلوار زائر و بلوار کشاورز جنوبی از جمله معابر حادثه خیز شهر قم هستند که 35 درصد تصادفات فوتی در این معابر به وقوع پیوسته است.
کد خبر: ۸۱۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰ 13 January 2020

به گزارش تابناک قم، سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: 35 درصد تصادفات منجر به فوت در 6 معبر حادثه خیز قم در سال جاری به وقوع پیوسته است.

علی حسن قیصری اظهار کرد: بلوار آیت الله بروجردی، بلوار پیامبر اعظم، بلوار شهید حاج خداکرم، خیابان امام خمینی، بلوار زائر و بلوار کشاورز جنوبی از جمله معابر حادثه خیز شهر قم هستند که 35 درصد تصادفات فوتی در این معابر به وقوع پیوسته است.

وی افزود: لازم است رانندگان به ویژه موتورسیکلت سواران حین رانندگی در این معابر ضمن اتخاذ سرعت مطمئنه، با توجه کامل به مسیر مقابل رانندگی کنند، همچنین عابران پیاده، هنگام عبور از عرض معابر از نقاط خط کشی شده، پل های هوایی استفاده کنند.

قیصری ادامه داد: این معابر نیاز به اصلاحات هندسی، نصب پل هوایی مکانیزه ، خط کشی عابر پیاده و نصب علائم و تابلو دارد که در این خصوص با شهرداری مکاتبات متعددی صورت گرفته است که امیدواریم در اسرع وقت نسبت به موارد فوق اقدام کنند تا تصادفات در معابر مذکور مهار شود.

در ضمن 38 درصد کشته شدگان تصادفات شهر قم در تصادفات به وقوع پیوسته در شب جان باخته‌اند و محدودیت دید در شب، تجاوز از سرعت مجاز و عدم توجه عابرین پیاده به تکالیف قانونی، از مهمترین علل تصادفات شبانه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار