کودک 6 ساله قمی زیر چرخ عقب کامیون حمل زباله شهرداری جان باخت. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از فوت کودکی در شهرک مهدیه به علت بی‌احتیاطی راننده خودروی پیمانکار حمل زباله خدمات شهری خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳ 12 January 2020

به گزارش تابناک قم، متاسفانه ساعت9 صبح امروز کودک 6 ساله پسر در شهرک مهدیه قم واقع در بلوار الغدیر زیر چرخ‌های عقب کامیون حمل زباله رفت و جان باخت.

سرهنگ قیصری سرپرست پلیس راهور استان قم علت حادثه را حرکت دنده عقب ماشین حمل زباله ذکر کرد که باعث مرگ این کودک شد.

بی‌احتیاطی پیمانکار حمل زباله جان کودک ۶ ساله‌ را گرفت

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از فوت کودکی در شهرک مهدیه به علت بی‌احتیاطی راننده خودروی پیمانکار حمل زباله خدمات شهری خبر داد.

مهدی کلانترزاده با اشاره به بروز حادثه در شهرک مهدیه، اظهار داشت: صبح امروز بی‌احتیاطی راننده خودروی حمل زباله در شهرک مهدیه، خیابان شهدا، خیابان قائم متأسفانه منجر به فوت کودک شش‌ساله شد.

وی با بیان اینکه در راستای سیاست کلی برون سپاری فعالیت ها، بیشتر اقدامات و فعالیت‌های حوزه خدمات شهری به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار شده است، ابراز کرد: صبح امروز مطابق با اطلاع دریافتی، شهرداری از این حادثه اطلاع کسب کرد که متأسفانه ماشین حمل زباله پیمانکار بخش خصوصی در برخورد با کودکی در شهرک مهدیه منجر به فوت این کودک شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم یادآور شد: طبق صورتجلسه تاریخ 30 مهرماه 1396بین شهرداری قم و شهرک مهدیه، جمع‌آوری زباله و نظافت هر روز از ساعت شش صبح الی 14:30 توسط شرکت پیمانکاری در منطقه چهار به انجام می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه پس از کسب اطلاع فوراً نمایندگان شهرداری در محل حادثه حضور پیدا کرده و در جریان ماجرا قرار گرفتند، عنوان کرد: همزمان پلیس راهور و اورژانس نیز در محل حادثه حاضر شدند.

کلانترزاده ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده داغدار این کودک، افزود: مراتب پیگیری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تأکیدات لازم برای پیگیری این حادثه انجام‌ شده و در اسرع وقت برخورد قاطع و لازم با پیمانکار مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خدا به داد پدر و مادرش برسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار