مردم قم در پاسخ به حمله قاطع ایران اسلامی به عین الاسد(چشم شیر)، روز پرغرور و الهام بخشی را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۱۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱ 09 January 2020

به گزارش تابناک قم، خبر بزرگ انتقام. همانی که همه منتظرش بودند در همان اول صبح کار خود را کرد. عملیات شهید سردار سلیمانی با رمز یازهرا(س) تابوی بزرگ ترس ملل آزاده از پنجه در پنجه شدن با غول استکبار را شکست.

ماجرا از آن‌جایی شروع شد که ترامپ در بازی خطرناکی، شهید سردار سلیمانی و همرزمان‌اش را در 13 دی‌ماه مورد هدف قرار داد و بی‌آنکه عواقب این حادثه را درک کند، در بازی قمارگونه دیگری در واکنش به واژه‌های انتقام سخت، تهدید کرد 52 نقطه فرهنگی ایران را نشانه می‌گیرد.

حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد، نشان داد که آمریکا و تروریست‌های منطقه نمی‌توانند به راحتی، بازی خطرناکی را آغاز کنند و از مهلکه گریزان باشند.

سپاه پاسداران، بامداد امروز با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی آمریکا موسوم به «عین الاسد» انتقامی سخت از اشتباه تاریخی و استراتژیک آمریکایی ها گرفت.

امروز صبح، حال و هوای قم نیز شور و شعف زیادی را در چهره مردم با چنین حرکت غرورآمیزی نشان می‌دهد.در حوالی حرم چند نفر درباره حملات موشکی ایران علیه مواضع آمریکا با غرور صحبت می‌کنند، سن و سالی ندارند اما تاکتیک‌های نظامی و انتقام سخت را به خوبی می‌شناسند.

حجت‌الاسلام علی رضایی یکی از اساتید حوزه علمیه قم می‌گوید: این اتفاق قابل پیش‌بینی بود، چرا که آمریکائی‌ها روحیه استکبارستیزی ما را به خوبی می‌شناسند، اما هنوز از تاریخ درس نگرفته‌اند، برادران سپاهی درس مهمی به ترامپ داد و به او و امثال جنایتکاران فهماندف بهای خون حاج قاسم، سنگین‌تر از آن است که فکر می‌کنند.

محمود محقق نسب نیز دانشجوی قمی است که می‌گوید: ایران در این حملات موشکی، پیامی مهم برای جهان و جنایتکاران دارد، امروز تا حدی می‌توان از غم از دست دادن شهید سردار سلیمانی که واقعا محبوب همه ایرانیان بود، کمی آلام گرفت هرچند این درد هیچ‌گاه از یاد نمی‌رود.

وی گفت: انتقام سخت، فقط یک ادعای پوشالی و رجزخوانی نیست، پس آمریکائی‌ها شکست مفتضحانه خود را بپذیرند و از منطقه بروند.

این روزها که ملت ایران، روزهای ناگواری را پشت سرمی‌گذارد، حملات موشکی ایران و تقاص خون شهید سلیمانی، شاید نویدبخش روزهای خوبی است. شادی مردم در شرایطی که در تحریم و مشکلات اقتصادی به سرمی‌بریم نشان می‌دهد این ملت هیچ‌گاه دست و به هیچ قیمتی و در هیچ شرایطی دست از آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت برنمی دارد، به ویژه در روزهایی که چهره واقعی آمریکائی‌ها و ترامپ را با همه وجود شناخته‌اند.

ویرانی عین الاسد نشان داد، ایران قدرتمندتر از آن است که بتوان آن را تهدید کرد و شهادت سلیمانی‌ها جبهه مقاومت ایران را قدرتمند تر کرد.

مردم قم 18 دی ماه را با خبری مسرت بخش و الهام بخشی آغاز کردند و بغض این روزهای اخیر را خود را با شنیدن این خبر بزرگ شکسته دیدند و امیدوار به روزهایی هستند که در سایه امنیت و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف شاهد شکوفایی انقلاب و کشور عزیز خود باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار