همایش «شروع دوباره» با حضور و سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱ 03 January 2020

به گزارش تابناک قم، همایش« شروع دوباره..» با تأکید بر نقش مشاوران دینی و خانواده در توانمندسازی کمک شوندگان در سالن همایش مرکز فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این همایش، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام(ره) و همچنین تعدادی از زوج‌هایی که به دلایل مختلف ازجمله بیکاری، اعتیاد و.. از یکدیگر جداشده بودند و بعد از گذشت مدتی مجدد به زندگی دوباره بازگشته بودند حضور داشتند.

در این همایش رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیته امداد از ابتدای انقلاب جزو نهادهای مردمی بود که بسیار مسئولیت‌پذیر بوده و تفاوتش با دستگاه‌های دیگر این است که خدمت مسئولانه انجام می‌دهد.

علی لاریجانی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از خانواده‌ها به خاطر فقر، اعتیاد و بیکاری و عوامل دیگر متلاشی می‌شوند، چند سالی است کمیته امداد قم به سراغ این خانواده‌ها رفته و این خانواده‌ها را به زندگی دوباره برمی‌گردانند.

بر اساس این گزارش، نزدیک به 12000 نفر از خدمات مشاوره فردی و گروهی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد 109 مورد درمان قطعی شده‌اند و عمده این مشاوره‌ها در حوزه‌های خانواده، بالینی و عمومی بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار