کارگردان پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: این پروژه سینمایی 100 بازیگر و 70 لوکیشن دارد که باید اکثر این ‌لوکیشن‌ها ساخته شود، از بازیگران توانمند به خصوص هنرمندان قمی در این پروژه استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۱۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ 02 January 2020

به گزارش تابناک قم، جواد افشار در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: از 15 سال پیش علاقه مند به اجرای این پروژه بودم و حق مردم ایران و مردم قم است که اثری در خصوص حضرت معصومه(س) را ببینند.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه ادامه داد: تاریخ حیات کریمه اهل‌بیت(س) ماجراهای زیادی دارد و نقطه عطف این تاریخ هجرت‌های امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به ایران بود که تاثیرات بسیار زیادی داشت.

کارگردان پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: باید از ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) حمایت مادی و معنوی صورت بگیرد تا بتوانیم این پروژه را به صورت فاخر بسازیم.

افشار با اشاره به نگارش فیلم نامه پروژه حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: به دنبال شروع نگارش فیلم نامه این پروژه هستیم و همزمان به دنبال آغاز پیش تولید آن در سال آینده خواهیم بود.

وی ادامه داد: پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) 100 بازیگر و 70 لوکیشن دارد که باید اکثر این ‌لوکیشن‌ها ساخته شود، از بازیگران توانمند به خصوص هنرمندان قمی در این پروژه استفاده خواهیم کرد.

کارگردان پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: برای حفظ ساحت حضرت فاطمه معصومه(س) از نمایش چهره این بانوی بزرگوار در پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) پرهیز می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پروژه از دوران کودکی این بانوی بزرگوار آغاز می‌شود و عبور می‌کند و آغاز هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) را مدنظر قرار می‌دهیم و شاکله اصلی فیلم را هجرت این بانوی بزرگوار تشکیل خواهد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار