رئیس چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم از افتتاح این نمایشگاه همراه با نمایشگاه تخصصی کتاب کودک خبر داد و گفت: این نمایشگاه پنجشنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۱۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷ 01 January 2020

به گزارش تابناک قم، حمید خرمی در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک پنجشنبه ساعت 15:30 دقیقه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود و بازدید عموم از روز جمعه 13 دی ماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه 580 ناشر برای حضور در این نمایشگاه از سراسر کشور ثبت نام کردند، تصریح کرد: به دلیل کمبود زیرساخت‌های موجود برای برگزاری نمایشگاه از شمار ثبت نام کنندگان پذیرای 341 ناشر در 240 غرفه در نمایشگاه هستیم.

رئیس اتحادیه ناشران استان قم افزود: کتاب‌های عرضه شده دراین نمایشگاه در موضوع‌‌های ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، کتب دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کودک و نوجوان، روانشناسی و حوزوی است.

وی حضور ناشران برجسته کشور در نمایشگاه کتاب را از جمله ویژگی‌های ممتاز این نمایشگاه دانست و بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس اتحادیه ناشران استان قم با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه 5 میلیارد ریال بن کارت توزیع می‌‌شود بیان کرد: حداقل تخفیف کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه 30 درصد است.

وی با اشاره به ساعت بازدید این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت 15 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های قم میزبان علاقه ‌مندان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار