نماینده فوتسال استان قم با تداوم ناکامی‌های خود برای پنجمین هفته متوالی روزهای تاریک و سختی را در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری می‌کند.
کد خبر: ۸۰۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 30 December 2019

به گزارش تابناک قم، نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال ایران موجب شده تا از میزان محبوبیت این تیم نزد قمی‌های علاقمند به فوتسال کاسته شود، در واقع با این اوضاع سوهان محمد سیما در قم خریداری برای پیگیری نتایج بازی‌های آینده خود ندارد.

3 سرمربی روی نیمکت سوهان در یک فصل

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که امسال سه سرمربی به نام‌های سیدمهدی غیاثی، محسن حسن‌زاده و سیدوحید غیاثی را روی نیمکت خود دیده و فراز و نشیب‌های زیادی را در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری کرده، در پنج هفته اخیر لیگ برتر مرتب روی نوار ناکامی بوده و اوضاع نامناسبی در جدول دارد.

نماینده فوتسال قم که تا نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر امسال جزو سه تیم بالای جدول رده‌بندی و یکی از تعقیب‌ کننده‌های سرسخت دو تیم بالاتر یعنی مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان بود، در دور برگشت اصلا عملکرد خوبی نداشته، به ویژه از زمان تغییر سرمربی که مرتب روی نوار ناکامی گام برداشته و حتی ممکن است از رسیدن به پلی‌آف بازبماند.

سوهانی‌ها از هفته نوزدهم که در زمین تیم ستارگان ورامین به این تیم باختند، به جز پیروزی برابر تیم انتهای جدولی اهورا بهبهان، در سایر دیدارها نتایج ضعیفی کسب کرده‌اند و به همین خاطر هم اکنون بین هشت تیمی که شانس صعود به مرحله پلی‌آف فصل جاری لیگ برتر را دارند، در رده هفتم ایستاده‌اند.

روزهای تیره و تار فوتسال قم در لیگ برتر

نماینده فوتسال قم بعد از باخت خارج از خانه به گیتی‌پسند اصفهان، دومین سرمربی این فصل خود یعنی محسن حسن‌زاده را اخراج کرد و سیدوحید غیاثی جانشین وی شد اما با آمدن غیاثی تغییر و تحول آنچنان مثبتی در تیم سوهان محمد سیمای قم ایجاد نشد، بلکه این تیم نتایج ضعیف‌تری نیز کسب کرده است.

باخت‌های متوالی و نزول در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال، حکایت از روزهای تیره و تار فوتسال قم در هفته‌های اخیر فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران دارد، روندی که اگر از سوی تصمیم‌ گیرنده‌های تیم سوهان محمد سیمای قم در آن تغییری ایجاد نشود، چه بسا نماینده قم ناگزیر به فکر کردن به بقا در لیگ برتر باشد.

3 باخت متوالی و ناکامی 5 هفته‌ای در کسب پیروزی

تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در میهمانی تیم هایپر شهر شاهین‌شهر با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد، در حالی که در هفته بیست و دوم در قم 5 بر 3 به تیم مس سونگون باخت و در هفته بیست و یکم در مشهد با نتیجه 3 بر 1 مغلوب فرش‌آراء این شهر شد.

سه باخت متوالی و سپری کردن پنج هفته بدون پیروزی، نشان از ضعف بزرگ در تیم سوهان محمد سیمای قم دارد و اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود، با توجه به فاصله تیم سوهان محمد سیما با تیم‌های اطراف خود در جدول رده‌بندی، این تیم ممکن است از صعود به مرحله پلی‌آف باز مانده و در صورت صعود با تیم‌های اول و دوم جدول جدال سختی داشته باشد که اگر چنین شود، باید از هم اکنون نماینده قم را یکی از ناکام‌های پلی‌آف تصور کرد.

صدرنشینی مس و جدال نزدیک مدعیان بالای جدول

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در فاصله سه هفته تا پایان مرحله مقدماتی، تیم مس سونگون با کسب 53 امتیاز صدرنشین است، گیتی‌پسند اصفهان با 47 امتیاز در رده دوم ایستاده و فرش‌آراء مشهد با 45 امتیاز دو تیم بالای خود را تعقیب می‌کند.

این در حالی است که شهروند ساری با 39 امتیاز، ستارگان ورامین با 38 امتیاز و سن‌‌ایچ ساوه با 36 امتیاز رده‌های چهارم تا ششم را در اختیار دارند و تیم سوهان محمد سیمای قم با 32 امتیاز هفتم است، در حالی که تیم حفاری اهواز حریف هفته بیست و چهارم سوهانی‌ها با 31 امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.

جایگاه متزلزل سوهان قم در رده هفتم

اتفاق ویژه این است که تیم هایپرشهر شاهین‌شهر بعد از غلبه بر تیم سوهان محمد سیمای قم با 26 امتیاز در رده نهم جای گرفت و شانس خود را برای راهیابی به پلی‌آف زنده نگه داشت، چنانچه روند ناکامی‌های نماینده قم در سه هفته باقی مانده برابر حفاری اهواز در قم، آذرخش در بندرعباس و شهروند ساری در قم ادامه یابد، جایگاه تیم سوهان محمد سیما از دست رفتنی به نظر می‌رسد.

قرعه سخت پلی‌آف در انتظار نماینده فوتسال قم

در صورتی که قرار باشد تیم سوهان محمد سیمای قم به عنوان یکی از تیم‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی به مرحله پلی‌آف صعود کند، کار این تیم در مرحله نخست پلی‌آف بسیار سخت است چرا که نماینده قم با این رتبه‌ها به تیم‌های اول و دوم جدول یعنی مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان برخورد می‌کند و باید انتظار حذف نماینده قم را در همان مرحله اول پلی‌آف داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار