مدیر مرکز نوآوری دانشگاه شهاب دانش قم از آغاز فراخوان پذیرش استارت آپ‌های استان در مرکز نوآوری دانشگاه شهاب دانش خبر داد و گفت: این فراخوان از ابتدای دی‌ماه به مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی زده‌شده و تا چهاردهم دی‌ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵ 30 December 2019

به گزارش تابناک قم، عباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری تسنیم استان قم، با اشاره به افتتاح و تأسیس نخستین مرکز نوآوری خصوصی در قم اظهار داشت: مرکز نوآوری شهاب دانش با مساحتی حدود 600 مترمربع با 16 تیم در آذرماه سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر مرکز نوآوری دانشگاه شهاب دانش قم افزود: ایده‌هایی که به این مرکز می‌آید ملزم به انجام چندین تعهد من‌جمله تأمین امکانات آموزشی و برخی اقلام لجستیکی است، همچنین با توجه به جدید بودن مفاهیم، این مرکز شبکه‌ای از مربیان و مشاوران و همچنین مکان پژوهشی را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد.

وی در ادامه از آغاز فراخوان پذیرش استارت آپ‌های استان قم در مرکز نوآوری دانشگاه شهاب دانش خبر داد و گفت: این فراخوان از ابتدای دی‌ماه به مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی زده‌شده و تا چهاردهم دی‌ماه ادامه دارد، علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فرم مدل کسب‌وکار و اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://shdu.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر مرکز نوآوری دانشگاه شهاب دانش قم در ارتباط با میزان استقبال از این فراخوان نیز اظهارداشت: تاکنون استقبال خوبی از فراخوان پذیرش استارت آپ‌های قم شده و حتی قبل از انتشار فراخوان 5 ایده به دبیرخانه این مرکز آمده است.

عباسی بیان کرد: در مرکز نوآوری دانشگاه، علاوه بر ارائه خدمات به ایده پردازان نو، یک دوره شش‌ماهه در دو بازه زمانی دوماهه و چهارماهه برگزار می‌شود که با انجام شتاب‌ده‌ی و پرورش ایده‌ها، باید تکلیف به محصول رسیدن این ایده‌ها مشخص شود، در مرحله بعد باید این ایده‌ها در خود استان قم به مرحله تولید برسند.

وی در پایان از پایین بودن منابع اختصاص‌یافته به ایده‌های نوآورانه در قم انتقاد کرد و گفت: تنها یک‌صدم درصد این منابع در قم جذب می‌شود و بیشتر منابع جذب استان‌های اصفهان، مشهد و تهران می‌شود و ظرفیت شرکت‌های ایده پرداز در این رابطه پایین است.

فراخوان پذیرش استارت آپ‌های قم آغاز شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار