عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم گفت: شاخه جوانان جمعیت ایثارگران از لیست شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم حمایت جدی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 15 December 2019

به گزارش تابناک قم، محمدامین زمانی با اشاره به جوان‌گرایی در ساختار جمعیت ایثارگران قم اظهار کرد: در زمینه ساختار جمعیت ایثارگران تصمیم گرفتیم اکثریت شورای مرکزی از جوانان باشند به همین منظور بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری این کار انجام شد تا بتوانیم قدم‌های صحیح و اصولی را در زمینه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برداریم.

وی ورود جوانان به عرصه‌های مختلف را موردتوجه قرارداد و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز رهبر انقلاب صراحتاً اشاره‌کرده‌اند که جوانان در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند که این مهم در دستور کار جمعیت قرار دارد.

زمانی با بیان این‌که از حضور جوانان و فعالان نیز در شاخه جوانان جمعیت ایثارگران استقبال می‌کنیم، بیان داشت: رهبر انقلاب تأکید ویژه‌ای روی جوانان دارند به‌طوری‌که می‌فرمایند جوانانی که باروحیه انقلابی رشد کرده‌اند باید وارد عرصه‌های انقلاب شوند.

وی با بیان اینکه جمعیت ایثارگران سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را برای خود تعریف کرده است، ابراز کرد: در نگاه کوتاه‌مدت برنامه انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی را داریم تا بتوانیم شاهد پیروزی کاندیداهای مورد حمایت این جریان سیاسی باشیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم تصریح کرد: در نگاه میان‌مدت نیز حرکت درزمینه محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی است و در نگاه بلندمدت نیز تلاش در راستای تربیت مدیران برای انقلاب اسلامی ایران مدنظر است.

وی به گزینه‌های نهایی انتخاب‌شده از سوی شورای هماهنگی اصولگرایان برای مجلس شورای اسلامی از قم اشاره و تأکید کرد: طبق بررسی‌هایی که کرده‌ایم این گزینه‌ها از صلاحیت کافی برخوردار هستند و قطعاً می توانند زمینه حمایت از جوانان و عملیاتی شدن گام دوم انقلاب را فراهم سازند.

زمانی گفت: در حال حاضر نیازمند نمایندگانی هستیم که هم متعهد و صاحب تجربه باشند و هم به گام دوم انقلاب اعتقاد قلبی داشته باشند و زمینه ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی کشور را فراهم آورند که این ویژگی در اعضای لیست شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اگر دنبال بیانیه گام دوم بودند و واقعا به جوانگرایی معتقد بودند یک جوان طراز بیانیه گام دوم تو لیست میگذاشتند نه اینکه کاندیدا از تهران بیاورند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار