بحران اطلاع رسانی در مدیریت بحران قم!
مدارس قم در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر امروز یکشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شد. به فاصله کمتر از یک ساعت مدیریت بحران استانداری قم خبر از دائر بودن مدارس استان می دهد و بعد از آن اطلاعیه صادر می کند که مدارس قم یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است که این امر موجب سردرگمی خانواده ها شد.
کد خبر: ۸۰۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 15 December 2019

به گزارش تابناک قم، اداره کل مدیریت بحران قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و موافقت استاندار قم همه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس شهر قم روز یکشنبه، ۲۴ آذرماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

همچنین مدارس بخش‌های سلفچگان و مرکزی نیز تعطیل اعلام شد.

لازم به ذکر است که روز یکشنبه، مدارس در بخش‌های خلجستان، جعفریه و کهک دایر است.

شاخص وضعیت هوای قم ناسالم است

به گزارش مرکز بهداشت قم، با توجه به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست مبنی بر افزایش آلاینده ذرات معلق و قرار گرفتن در شاخص وضعیت ناسالم هوا، افراد مبتلا به بیماریهای قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب کنند.

بحران اطلاع رسانی در مدیریت بحران قم!

به فاصله کمتر از یک ساعت مدیریت بحران استانداری قم خبر از دائر بودن مدارس استان می دهد و بعد از آن اطلاعیه صادر می کند که مدارس قم یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است که این امر موجب سردرگمی خانواده ها شده که به نظر می رسد در این زمینه، مدیریت بحران استان خود باید سازوکاری بیندیشد تا اطلاع رسانی درستی به شهروندان قمی صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار