دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم گفت: امروز دشمن خواب‌های آشفته‌ای برای قم دیده و قصد دارد از طریق نفوذ فرهنگی مرکزیت انقلاب را از آن بزداید.
کد خبر: ۸۰۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 13 December 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حسینی نژاد در همایش «طرح مردمی پارسا» که در سالن کوثر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه برخی دستگاه‌های مسئول درزمینهٔ مسائل فرهنگی به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های قرارگاه فرهنگی 19 دی تصریح کرد: این قرارگاه به‌صورت هفتگی مسئولانی که درزمینهٔ مسائل فرهنگی مسئولیت دارند را فرامی خواند و از آن‌ها می‌خواهیم تا درباره عملکردشان توضیح دهند.

دبیر قرارگاه 19 دی استان قم بابیان اینکه امروز دستگاه‌های مختلف باید از آمران و ناهیان مردمی حمایت کنند،تصریح کرد: درصد کمی از بانوان قمی وضعیت نامناسبی دارند،امروز بانوان محجبه باید پا به عرصه بگذارند و اجازه عرض‌اندام را از هنجارشکنان بگیرند.

حسینی نژاد با اشاره به اهمیت فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: دستگاه‌های مختلف باید از آمران و ناهیان مردمی حمایت کنند تا افراد بتوانند درزمینهٔ این فریضه الهی فعالیت بیشتر و مؤثرتری داشته باشند.

وی گفت:نمی‌توان با اسلحه با جنگ نرم مقابله کرد، در قرارگاه 19 دی همواره باهم افزایی مسئولین دستگاه‌های مختلف در پی حمایت از آمران و ناهیان هستیم و مردم نباید از امربه‌معروف و نهی از منکر بهراسند، زیرا ما با تمام قدرت از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه 19 دی استان قم گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت فرهنگی شهر قم دغدغه دارند و این موضوع سبب شد تا ما تحت نظر بزرگانی همچون آیت‌الله سعیدی قرارگاه 19 دی را راه‌اندازی کنیم.

حسینی نژاد عنوان کرد: امروز دشمن خواب‌های آشفته‌ای برای قم دیده و قصد دارد از طریق نفوذ فرهنگی مرکزیت انقلاب را از آن بزداید،با آمدن فضای مجازی دنیای بیرون به داخل خانه‌ها آمده و این موضوع می‌طلبد در تربیت فرزندان بیشتر دقت داشته باشیم.

وی بابیان اینکه متأسفانه برخی مسئولان با تصمیمات نادرست درباره فیلترینگ آسیب‌های فضای مجازی را افزایش دادند،خاطرنشان کرد: باهم افزایی مسئولان فرهنگی، قضایی و انتظامی در قم فضای بسیار خوبی برای برخورد با منکرات به وجود آمده است و باید از آن بهره مناسب را ببریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار