دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از معرفی اعضای ستاد اجرایی و مسؤولان کمیته‌های این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۲ 12 December 2019

به گزارش تابناک قم، سیدجواد اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به انتخاب اعضای ستاد اجرایی پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان جشنواره در حال حاضر در مرحله دریافت آثار هستیم.

وی با اشاره به اینکه استقبال از این جشنواره نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است گفت: البته مانند جشنواره گذشته همکاران رسانه ای ارسال آثار خود را به روزهای پایانی موکول کرده اند.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم در خصوص انتخاب اعضای ستاد اجرایی این جشنواره بیان کرد: فخرالدین یوسف پور، حسین طالب علی، سیدمهدی حسینی، سعید آقایی، هادی دریس، سیدعلی پورطباطبایی، محمد اخلاقی، سیدمحمد حجاز حسینی، حسین رضایی، سید سعید هاشمی و محمدرضا آقاباقری اعضای این ستاد هستند.

وی بااشاره به تشکیل کمیته های تبلیغات، اطلاع رسانی، داوری، دبیرخانه و برگزاری مراسم اظهار کرد: مسؤولیت کمیته تبلیغات با سیدمحمد حجار حسینی بوده و سعید آقایی و سیدمهدی حسینی نیز اعضای این کمیته هستند.

اشرفی با اشاره به اینکه مسؤولیت کمیته دبیرخانه با محمدرضا آقاباقری است، یادآور شد: مسؤولیت کمیته داوری به فخرالدین یوسف پور سپرده شده و سیدسعید هاشمی نیز عضو دیگر این کمیته است.

وی با اشاره به اینکه حسین طالب علی مسؤولیت کمیته اطلاع رسانی را عهده دار شده است، خاطرنشان کرد: سیدسعید هاشمی و محمد اخلاقی نیز از جمله اعضای این کمیته هستند.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم بیان کرد: حسین رضایی مسؤول کمیته برگزاری مراسم بوده و محمدرضا آقاباقری و سعید آقایی نیز دیگر اعضای این کمیته هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته، تلاش می کنیم امسال آثار برتر استانی، در جشنواره کشوری ابوذر شرکت داده شود.

اشرفی یادآور شد: همچنین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم که مراسم اختتامیه این جشنواره را در دی ماه برگزار کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار