مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی شبکه داخلی اتوبوسرانی در منطقه پردیسان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۴ 09 December 2019

به گزارش تابناک قم، امیر یزدی با بیان اهمیت حمل‌ونقل عمومی در سفرهای درون‌شهری اظهار داشت: باید بپذیریم حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه اتوبوسرانی در شهر قم هنوز به جایگاه خود دست پیدا نکرده و آسیب‌شناسی این موضوع یکی از دغدغه‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم است.

وی با تشریح تغییرات انجام‌شده در خطوط اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی بهتر در شهر افزود: تغییر خطوط اتوبوسرانی از قطری به شعاعی و تغییر مبانی حرکت اتوبوس‌ها از مسافر مبنا به پیمایش مبنا برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام‌ شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: یکی از مناطقی که نیازمند ارائه خدمات و ساماندهی خطوط اتوبوسرانی است منطقه پردیسان بوده که در دستور کار سازمان قرارگرفته و به‌زودی ساماندهی می‌شود.

وی از راه‌اندازی خطوط داخلی پردیسان خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی خطوط اتوبوسرانی در داخل پردیسان طراحی‌شده و شبکه اتوبوسرانی آن راه‌اندازی می‌شود.

یزدی ارتباط بین محله‌ها، شهرک پردیسان و شهر پردیسان را در شبکه اتوبوسرانی موردتوجه قرارداد و بیان کرد: منطقه پردیسان با بیش از 200 هزار نفر جمعیت و وسعتی برابر 1900 هکتار نیازمند شبکه اتوبوسرانی مجزا و کامل است.

وی با تأکید دوباره بر راه‌اندازی شبکه اتوبوسرانی در منطقه پردیسان گفت: شبکه اتوبوسرانی منطقه پردیسان به‌زودی راه‌اندازی شده و شهروندان این منطقه می‌توانند از خدمات سازمان اتوبوسرانی شهردار قم در این منطقه بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار