امتیاز تیم دلسوختگان قم واگذار شد؛
واگذاری امتیاز تیم دلسوختگان نماینده قم در لیگ دسته دوم فوتسال، برگ دیگری از اتفاقات هیئت فوتبال قم در سال‌های گذشته است که حکایت از مدیریت‌های چندگانه در فوتبال و فوتسال دارد.
کد خبر: ۸۰۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹ 05 December 2019

به گزارش تابناک قم، هر روز اخباری تازه‌تر از فوتبال و فوتسال قم به گوش می‌رسد، آن‌هم در زمانی که اغلب این اخبار غیرقابل‌پذیرش هم برای بیرون زمین نشسته‌ها و هم دست‌اندرکاران است.

عبور از اتفاقات نخ‌نما صبای قم، سقوط تیم الماس شهر، سقوط تیم‌های پایه و سقوط نماینده کهن فوتسال قم که هیچ اعتنایی به آن نشد خبر جدیدی از این رشته به گوش می‌رسد.

این در شرایطی است که خبر واگذاری امتیاز تیم دلسوختگان که نماینده قم در لیگ دسته دوم فوتسال کشور بود، این هیئت را برای هزارمین بار به زیر سؤال برد، تیمی که در فصل گذشته با ترکیب و کادر بومی نتایج نسبتاً قابل قبولی را گرفته بود به آسانی به ویستامهر البرز واگذار شد.

مدیرعامل این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تائید این خبر گفت: با توجه به اینکه تیم الماس شهر به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد و در این مسابقات حضور دارد، با هیئت فوتبال توافق کردیم که یکی از این دو تیم در مسابقات باشد و در نهایت امتیاز خود را به استان البرز واگذار کردیم.

حسین آتش پنجه گفت: همچنین تیم دسته دومی قم در فوتسال کشور با نام الماس شهر به میدان نمی‌رود و این تیم در اختیار هیئت فوتبال قرار گرفته است.

این در حالی است که استان قم لقب مهد فوتسال را به دوش می‌کشد و با توجه به جمعیت فوتسال خود می‌توانست به‌راحتی بازیکنان دو تیم را تأمین کند، اما ترجیح داد درآمد حاصل از واگذاری امتیاز را به خزانه خود بریزد و قید داشتن دو تیم را بزند.

این یک اتفاق جالب است که مثلاً استانی هم چون اصفهان که دو تیم در لیگ برتر فوتبال دارد یکی از آن‌ها را واگذار کند و در قالب یک تیم راهی مسابقات شود که البته این نوع مدیریت تنها در قم رخ می‌دهد.

تنها مسئله‌ای که پس از واگذاری تیم دلسوختگان به ذهن می‌رسد این بوده که آیا پس از واگذاری هیئت فوتبال امتیاز خود را به‌صورت رایگان واگذار می‌کند یا برای آن‌ها وجهی مطالبه می‌کند.

همچنان از معماهای فوتبالی قم بی‌خبر هستیم، چرا که این هیئت در سه سال اخیر نشان داده هیچ‌گاه قابل پیش‌بینی نبوده و هر چند گاه برگ زرینی در کارنامه خود ثبت می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار