مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: ثبت روز قم در تقویم ملی یکی از رویکردهای شورای فرهنگ عمومی استان در معرفی جایگاه و ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی و معنوی قم است.
کد خبر: ۸۰۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ 28 November 2019

به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم تصریح کرد: هم‌زمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم ویژه‌برنامه‌های قابل‌توجهی توسط دستگاه‌های مرتبط در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: روز قم امسال با رویکرد استانی و با اولویت شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری قم در حال پیگیری برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

حسینی کاشانی در ادامه با اشاره به روند ساماندهی ورودی‌های شهر قم تصریح کرد: برای ساماندهی مبادی ورودی شهر حرکت‌های جدی در سطح شورای فرهنگ عمومی آغازشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: برای تسریع در ساماندهی و تولید محتوا در ورودی‌های شهر قم، کمیته سیما و منظر حریم و حدود شهر را به سرانجام خواهد رساند.

وی تصریح کرد: وجود سازه‌های ثابت، سازه‌های متحرک و تبلیغات در امر ساماندهی ورودی‌های شهر قم دنبال خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: در طرح ابتدایی ساماندهی ورودی‌های قم بضاعت اعتباری موجود و کارهای کارشناسی لازم در سیما و منظر شهری صورت گرفته است.

حسینی کاشانی عنوان کرد: در طرح ساماندهی ورودی‌های قم، در هفت ورودی استان طرح‌های پیش‌بینی‌شده انجام خواهد پذیرفت.

در جلسه شورای فرهنگ عمومی که به ریاست آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم برگزار شد، ساماندهی ورودی‌های قم و برنامه‌های مربوط به هفته بسیج و روز قم موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

با تصویب شورای فرهنگ عمومی قم ، ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به این شهر مقدس به نام «روز قم» نام‌گذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار