مشاور وزیر بهداشت و درمان گفت: روحانیت نقش موثری در هدایت مردم نسبت به اجرای طرح‌های بهداشت و درمان داشته اند و در مرحله نهایی جایگاه روحانیت در هدایت مردم به طب اسلامی که ریشه در آموزه های دینی دارد قابل توجه است.
کد خبر: ۸۰۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷ 28 November 2019

به گزارش تابناک قم، شمس اردکانی در نخستین همایش تجلیل و تکریم از خیرین روحانیت در عرصه سلامت که در تالار همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد ملی طب ایرانی کنار مجمع خیرین سلامت به همت دکتر شهریاری مشغول فعالیت است.

وی با بیان اینکه تقدیر از مقام روحانیت در عرصه سلامت بسیار شایسته است، تصریح کرد: روحانیون بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارند و فعالیت ایشان در حوزه سلامت می تواند بین مردم تاثیرگذار باشد. همچنین روحانیت نقش موثری در هدایت مردم نسبت به اجرای طرح‌های بهداشت و درمان داشته اند و در مرحله نهایی جایگاه روحانیت در هدایت مردم به طب اسلامی که ریشه در آموزه های دینی دارد قابل توجه است.

مشاور وزیر بهداشت و درمان گفت: در حالی که طب سنتی در تمدن ما جایگاه ویژه‌ای دارد اما به آن توجهی صورت نگرفته است که امیدواریم مجمع خیرین سلامت به این موضوع نیز توجه داشته باشد.

وی با تاکید براینکه طب سنتی با وجود کم توجهی‌ها در حوزه‌های علمیه جایگاه خاصی دارد، گفت: امید می‌رود که این مسئله نیز در حوزه بهداشت و درمان به ظهور و بروز برسد و به سمتی پیش برویم که شاهد توفیقات مجمع خیرین در این زمینه نیز باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار