به همت دفتر نمایندگی بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی در قم از مجموعه 5 جلدی تفسیر کشف القناع شهید قاضی نورالله شوشتری رونمایی می شود.
کد خبر: ۸۰۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 25 November 2019

به گزارش تابناک قم، دفتر نمایندگی بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی در قم، نشست علمی «مروری بر اندیشه ها و میراث قرآنی شهید قاضی نورالله شوشتری" را روز پنج شنبه 7 آذر ماه از ساعت 9 تا 11:30 در سالن نشست شیخ طوسی(ره) این نمایندگی برگزار می کند.

در این مراسم از مجموعه تفسیری تازه انتشار یافته ی شهید قاضی نورالله شوشتری توسط بنیاد پژوهشهای اسلامی با عنوان «سلسله التراث التفسیری للشهید قاضی نورالله التستری» رونمایی می شود.

محورهای این نشست علمی در سه حوزه کتاب شناسی، شناخت اندیشه ها و شخصیت شناخت است که در محور کتاب شناسی، آثار آن اندیشمند و مفسر برجسته جهان تشیع، توسط محققان این اثر، حجج الاسلام علی فاضلی، محمدرضا فاضلی و محمدجواد محمودی ارائه می شود.

اندیشه شناسی شهید قاضی نورالله شوشتری را حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدوی راد و حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجارزادگان ارائه خواهند کرد.

گفتنی است در این نشست نیز آیت الله استادی و حجت الاسلام و المسلمین مرعشی نجفی به ایراد سخنرانی با محوریت شخصیت شناسی شهید قاضی نورالله شوشتری می پردازند.

در پایان این مراسم از مجموعه 5 جلدی تفسیر کشف القناع شهید قاضی نورالله شوشتری رونمایی خواهد شد.

یادآورمی شود به شرکت کنندگان این نشست علمی، گواهی حضور و بن تخفیف ویژه خرید آثار شهید قاضی نورالله شوشتری چاپ بنیاد اعطا خواهد شد.

رونمایی تفسیر کشف القناع شهید قاضی نورالله شوشتری

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار